Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dat begrijp ik niet goed... Je kan toch niet pakweg een stuk pull op een gezicht plakken?
Ik ken héél weinig af van PS... dus graag stapjesuiteg ;-) Bedankt
JdS
Oorspronkelijk geplaatst door Jeanine De SlakBekijk bericht
Dat begrijp ik niet goed... Je kan toch niet pakweg een stuk pull op een gezicht plakken?
Ik ken héél weinig af van PS... dus graag stapjesuiteg ;-) Bedankt
JdS
Dat gaat wél...een stukje pull op een gezicht plakken.
Alles hangt af van de mate van overbelichting. Als het ganse gezicht overbelicht is, kan je uw foto meestal naar de prullenbak verwijzen.
Ik doelde op bepaalde delen die overbelicht zijn, geen ganse gezichten of ganse foto's.
In een digitale foto wordt alles weggebrand (lees: vervangen door witte vlekken) wat serieus overbelicht is. Daar kun je achteraf dus niks meer aan doen.
Een onderbelichte foto kun je recupereren, een overbelichte niet.
Comment