Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Help foto

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Help foto

Hallo allemaal, ik wil jullie om een gunst vragen. Ik vroeg het al persoonlijk aan iemand op dit forum, en die verbond me door naar dit forum.
    Ik vraag dit omdat ik zelf geen photoshop heb en dit niet mag kopen van m'n ouders (ik ben 14).
    Ik wil graag een bureaubladachtergrond met foto's van m'n reptielen erin verwerkt. Zodat alle reptielen ep 1 foto staan. (zo echt mogelijk.)
    De achtergrond mogen jullie zelf kiezen (de voor jullie makkelijkst verwerkbare)
    maak het gewoon een beetje woestijnachtig. Graag wil ik nog dat je er centraal bovenaan SMARTYBOY's reptiles (onder elkaar) op schrijft ( groot)

Ik hoop dat er iemand is die dat wil doen voor me. Alvast bedankt

hieronder de foto's die je KUNT gebruiken, je moet niet alles gebruiken, maar zo veel mogelijk.

Last edited by smartyboy; 30 juni 2007, 22:43.

Re: Help foto

Je kunt ook het gratis fotobewerkingsprogramma The Gimp downloaden en het zelf proberen. Dan kun je al je foto's die je maakt naar jouw smaak bewerken. Succes.
    Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
    --------

Comment

uhu, dat hebben andere mensen ook al gezegt, maar het probleem is,
      als ik dat programma gedownoad had, ging m'n pc niet meer vooruit.
      als ik bv het programma opstartte duurde dat 2 min. en na 5 min viel mijn pc uit (overbelast)

Comment

Als je PC uitvalt ligt dat niet aan de Gimp maar heb je een ander probleem. Wat gebeurt er als hij "uitvalt"? Crasht hij? Heb je zitten overklokken of op andere manieren met je PC zitten klooien?

Comment

het is gewoon een redelijk oude pc, die niet veel aankan.
          maar ff on-topic wil iemand me daarmee helpen?

Ik ga nu slapen, ik denk dat ik maar morgenavond terug online kom, want ik moet gaan helpen in een repti-shop

Hopelijk zijn er tegen dan al positieve reacties

xxx slaapwel
          Last edited by smartyboy; 30 juni 2007, 23:26.

Comment

Probeer het eens met Picasa.
            Dat kan je gratis downloaden van Google.
            Ik denk dat dit minder van je PC vraagt...

Comment

met dat programma kan ik niet doen wat er moet gebeuren.

Comment

hopelijk zijn er vandaag mensen die me willen helpen

Comment

Smartyboy, probeer het eens met Paint.Net

Comment

echt waar, ik heb al heel veel programma's geprobeert maar of 1 ik snap er niets van (m'n engels is niet al te goed ook) of 2 het is te zwaar voor m'n pc
                    of 3 je moet betalen.
                    Volgens mij is dit voor de gevorderden makkelijk.
                    Eenmaal ik een nieuwe pc heb kan ik het zelf proberen met een of ander programma, maar nu wil ikgraag jullie hulp. Ik vraag het niet, ik smeek het.

Comment

weinig reactie

Comment

Volgens mij zijn er op dit ogenblik reeds een 10-tal photoshoppers voor u aan het werk.
                        Als ze allen klaar zijn wordt er eens goed gevochten, en de foto van de winnaar mag dan online gezet worden en uw bureaublad sieren.
                        (Ja, zo werkt dit hier op dit forum!).

Vergeet niet dat het maken van dit bureaublad al vlug wat tijd kost.
                        Vooreerst moeten alle 8 foto's die je online geplaatst hebt gedetoureerd worden. Zelfs al zijn het lage resolutiebeelden, toch mag je al vlug op 10-12 min per foto rekenen. Als je dan een geschikte achtergrond gevonden hebt om ze op te plaatsen, moeten ze allen, één voor één, nog eens bewerkt en aangepast worden. Het moet realistisch zijn, zei je, wel dan moeten er ook schaduwen onder elk van deze reptielen geplaatst worden, eventueel nog de lichtval aanpassen.
                        Alles moet tot een homogeen, aangenaam beeld om naar te kijken beeld, gebracht worden. ....en dan vergeet ik nog een paar dingen.

Comment

ow ok, leuk dan zal ik wel nog een beetje wachtten wie weet
                          Last edited by smartyboy; 1 juli 2007, 16:40.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door smartyboy Bekijk bericht
                            ow ok, leuk dan zal ik wel nog een beetje wachtten wie weet
                            zo gaat dat dus op dit forum, dan maken we er een leuke wedstrijd van e

Too late Smartyboy!

Het woord "wedstrijd" mocht je helaas niet uitspreken hier. Bij een wedstrijd zijn er altijd verliezers, en niemand verliest graag smartyboy.

Volgende keer meer succes!?

Comment

wat bedoel je?
                              dit is niet van winnen of verliezen, ik wil gewoon een achtergrond. En ik hoop dat er mensen zo goed zijn om dat te maken voor me.

Comment

Working...
                              X