Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kader met muzieknoten in Photoshop

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kader met muzieknoten in Photoshop

Voor de eerste communie ben ik op zoek naar een kader van muzieknoten waar ik de foto's van de kinderen kan inplaatsen. Ik heb al wat gezocht, maar vind niet echt wat ik zoek en ik kan niet voldoende werken met Photoshop om hem zelf te maken. Is er een mogelijkheid om alle foto's (25) in 1 keer te doen, zodat ik de bewerking niet 25 keer moet herhalen. Ik kan wel een handeling maken als het over 1 foto gaat, maar heb geen idee of dit ook lukt met 2 foto's (of in dit geval kader en foto).
    Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Re: Kader met muzieknoten in Photoshop

muzieknoten
    Last edited by hilde; 1 mei 2007, 08:41. Reden: te groot...

Comment

Hilde,
      Wat bedoel je met je antwoord?

Comment

Misschien een minder goed idee. In Illu een muziek-patroon maken. Kun je ook als kader-sjabloon gebruiken. Foto importeren om de juiste grote/layout te bepalen. En eventueel het ganse zooitje terug naar PS.
        Tja, tis omslachtig, maar kan hé.

Grts,
        Jurgen

Comment

Even Googelen op Photoshop Brushes Music Notes en je krijgt een schat aan Photoshop muzieknootjes.
          Je maakt een kader en gebruik het penseel met de muzieknoten die je wilt en je kunt het kader gebruiken voor alle foto's.
          Succes!
          The only real failure is to give up trying!

http://www.yvonnew.com
          http://www.vonne.web-log.nl
          and HFC forever!

Comment

Of gebruik lettertypen,die je dan kan aanpassen schuin zetten, grote, of een andere kleur in bv ps, of een ander fotobewerkingstool
            hier kun je er al enkele vinden,: http://www.dafont.com/search.php?psize=m&q=music
            Klein kodakske

Comment

Bedankt allemaal. Ik ga er morgen mijn werk van maken. Ik houd jullie op de hoogte (als het lukt).

Comment

Dit is mijn probeersel ...
                Ze gaat het niet goed vinden , want ze is een pony freak !
                Gr,

Comment

Bedankt allemaal voor jullie uitleg. Uiteindelijk heb ik het anders opgelost, omdat ik nog te weinig tijd had. Alle foto's die ik kreeg moesten nog uitgesneden worden en dat was een heel werk (voor mij toch). Maar ik ga jullie tips toch nog uitproberen.

Comment

Working...
                  X