Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

is hier iemand die veel verstand heeft van schaduw in een foto en hoe je deze kan....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• is hier iemand die veel verstand heeft van schaduw in een foto en hoe je deze kan....

wegwerkennnn het zou me erg helpen ik was namelijk op een plaats waar ik net iets te weinig lichttt had en het zijn superbelangrijke foto's en er staat schaduw op...als iemand het mij zou willen leren....die ik mss via msn mag toevoegen ofzo....?? dikke zoen alvast cristal dreams

Re: is hier iemand die veel verstand heeft van schaduw in een foto en hoe je deze kan

Heb je geen voorbeeldje? Dan kunnen we zien waar die schaduw moet worden weggewerkt?
    Website http://www.kristofpattyn.be

a lotta canonstuff

Comment

Re: is hier iemand die veel verstand heeft van schaduw in een foto en hoe je deze kan

Een voorbeeld waar we ons eens kunnen op los laten zou al veel helpen
      Nikon F80 te koop...
      Volledige doka-uitrusting te koop...
      http://dimitri-ferrest.skynetblogs.be

Comment

hoe plaats ik hier een foto nog niet zo lang lid...

Comment

zo...
          Groeten,

Polleke

Comment

Beroep:
            fotografe
            Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door photogRAF Bekijk bericht
              Beroep:
              fotografe
              ???
              bd0379be

Comment

Onnodige commentaar.
                Niet iedereen springt op de digitale wagen en dat hoeft ook niet.

Trouwens, ik ontwerp oa GUI's (ken je allicht ) en die functie was me ook niet direct duidelijk.
                En de gebruiker heeft altijd gelijk. Als hij het niet snapt, dan is er een probleem met uw GUI.

Cristal, ik stuur u een persoonlijk berichtje (PM noemen ze dat hier ).

Comment

Working...
                X