Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Al meer dan 3000 kijkers voor dit topic.
Deze maand is blijkbaar een erg creatieve, of ligt het aan de donkere tijd van het jaar.
In elk geval goed bezig
Idd, hele toffe en goed doordachte bewerkingen deze keer met de gans...
En ja het copyright???... Het mag wel, als je 't maar voldoende bewerkt... Maar zoals Hombre schrijft, 't ligt iets moeilijker al er een bekende figuur opstaat... of een bekende foto is.
Maar op de gans zelf, ik bedoel op de foto van de gans.. daar staat geen copyright op.. Ze is namelijk van mij... niet de gans, maar de foto heb ik zelf getrokken net voor dat ik moest gaan lopen van die ganzen... ze kwamen me achterna omdat ik te dicht kwam om hen op de foto te zetten...
Dus speel maar rustig met de gans..allez, met de foto van de gans bedoel ik.
Idd, hele toffe en goed doordachte bewerkingen deze keer met de gans...
En ja het copyright???... Het mag wel, als je 't maar voldoende bewerkt... Maar zoals Hombre schrijft, 't ligt iets moeilijker al er een bekende figuur opstaat... of een bekende foto is.
Maar op de gans zelf, ik bedoel op de foto van de gans.. daar staat geen copyright op.. Ze is namelijk van mij... niet de gans, maar de foto heb ik zelf getrokken net voor dat ik moest gaan lopen van die ganzen... ze kwamen me achterna omdat ik te dicht kwam om hen op de foto te zetten...
Dus speel maar rustig met de gans..allez, met de foto van de gans bedoel ik.
Echt wel een zachtgekookt eitje In plaats van die gans een schop onder haar kont te geven en te stoven met sjalotjes maakt mic er een foto van opdat wij dat beestje mishandelen
"I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "
Echt wel een zachtgekookt eitje In plaats van die gans een schop onder haar kont te geven en te stoven met sjalotjes maakt mic er een foto van opdat wij dat beestje mishandelen
Gij hebt goed zeggen gij.. Maar die gans was niet alleen zulle.. ze had haar ma en pa bij.. en die kwamen opeens achter me aan...
Comment