Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Battle januari07]

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: [Battle januari07]

Stijloefening

Camera: Canon 60D, 20D, A570. Objectieven: 10mm - 500mm + 1,4x en 2x TC

Comment

Comment

Al meer dan 3000 kijkers voor dit topic.
        Deze maand is blijkbaar een erg creatieve, of ligt het aan de donkere tijd van het jaar.
        In elk geval goed bezig
        Groeten,
        Ludo

Comment

met mijn sgansspringer heb ik op 'n ander forum een prijs gewonnen
          (geen fotoforum overigens)

Comment

ook een poging ondernomen ...

nikon d300 ; tamron 17-50mm 1:2.8 IF ; nikkor 50 1:1.8 D ; sigma 150 1:2.8 Macro D ; sigma 70-200 1:2.8 II HSM ; sigma 2 x teleconvertor
            www.kunjo.be

Comment

Weerom prachtige fotobewerkingen!
              Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Idd, hele toffe en goed doordachte bewerkingen deze keer met de gans...

En ja het copyright???... Het mag wel, als je 't maar voldoende bewerkt... Maar zoals Hombre schrijft, 't ligt iets moeilijker al er een bekende figuur opstaat... of een bekende foto is.
                Maar op de gans zelf, ik bedoel op de foto van de gans.. daar staat geen copyright op.. Ze is namelijk van mij... niet de gans, maar de foto heb ik zelf getrokken net voor dat ik moest gaan lopen van die ganzen... ze kwamen me achterna omdat ik te dicht kwam om hen op de foto te zetten...
                Dus speel maar rustig met de gans..allez, met de foto van de gans bedoel ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mic Bekijk bericht
                  Idd, hele toffe en goed doordachte bewerkingen deze keer met de gans...

En ja het copyright???... Het mag wel, als je 't maar voldoende bewerkt... Maar zoals Hombre schrijft, 't ligt iets moeilijker al er een bekende figuur opstaat... of een bekende foto is.
                  Maar op de gans zelf, ik bedoel op de foto van de gans.. daar staat geen copyright op.. Ze is namelijk van mij... niet de gans, maar de foto heb ik zelf getrokken net voor dat ik moest gaan lopen van die ganzen... ze kwamen me achterna omdat ik te dicht kwam om hen op de foto te zetten...
                  Dus speel maar rustig met de gans..allez, met de foto van de gans bedoel ik.
                  Echt wel een zachtgekookt eitje In plaats van die gans een schop onder haar kont te geven en te stoven met sjalotjes maakt mic er een foto van opdat wij dat beestje mishandelen
                  "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sugar Bekijk bericht
                    Echt wel een zachtgekookt eitje In plaats van die gans een schop onder haar kont te geven en te stoven met sjalotjes maakt mic er een foto van opdat wij dat beestje mishandelen
                    Gij hebt goed zeggen gij.. Maar die gans was niet alleen zulle.. ze had haar ma en pa bij.. en die kwamen opeens achter me aan...

Comment

Working...
                    X