Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
[MOD] Let wel een beetje op met copyrights van de gebruikte foto's aub. Als er een duidelijk herkenbaar model zoals Ann van Elsen wordt "misbruikt" kan de poster wel eens problemen gaan krijgen, en dat willen we natuurlijk niet.
Willy
Hombre
Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D
Haha
Tja, hoe noem je zo'n dier hé : kruising van olifantenkop, paardenlijf, staart van een schorpioen, uier van een koe, poten van een gans... en een voederbakje van een hond
Ik heb zelf ook rap iets in mekaar geknutseld. Leek me wel een leuk idee en niet moeilijk uitvoerbaar, een vereiste aangezien mijn PS kennis zeer gering is.
(Ik weet wel niet of deze inzending een probleem kan geven met eventuele copyrights ed. Moest het nodig blijken dan pas ik het wel aan, of verwijder mijn post )
Comment