Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Onze kerstkaart voor onze familieleden en vrienden!
Ook voor jullie allen hier een spetterend eindejaar gewenst!!!!
Greetzzz
Vind ik persoonlijk niet echt geslaagd, Candytje...
Wel mooi gemaakt en zo, maar de kerst symboliseert eigenlijk de vrede, en dan kom jij af met een kaart met daarop een gevechtsvliegtuig goed voorzien van raketten...
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De SmetBekijk bericht
Vind ik persoonlijk niet echt geslaagd, Candytje...
Wel mooi gemaakt en zo, maar de kerst symboliseert eigenlijk de vrede, en dan kom jij af met een kaart met daarop een gevechtsvliegtuig goed voorzien van raketten...
Mvg,
Frederic
Goed voorzien van raketten? Ik zie 1 (maar zullen er zeker 2 zijn) externe fueltanks, een FPR en 1 AIM-9 sidewinder. Alleen de Sidewinder is dus een raket, en die ene Sidewinder is dan nog een dummy
Een beetje geoefend in Photoshop met hulp van de tips van Firefox op deze site.
Martinus
Canon 400D met 18-55 mm kitlens + Tamron objectief AF 70-300mm F/4-5,6 Di LD MACRO 1:2 + Tamron objectief AF 18-270mm F/3,5 -6,3 Di II VC LD Aspherical [IF] Macro
Canon 400D met 18-55 mm kitlens + Tamron objectief AF 70-300mm F/4-5,6 Di LD MACRO 1:2 + Tamron objectief AF 18-270mm F/3,5 -6,3 Di II VC LD Aspherical [IF] Macro
Comment