Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

inkeping in boomstam

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• inkeping in boomstam

Beste

Ik ben een beginnende photoshopper die zichzelf meteen een nuttige opdracht heeft gegeven.

Op 16 september dit jaar ben ik getrouwd en probeer ik nu een bedankingskaartje van een trouwfoto te maken.

Op de foto staan wij op de achtergrond in het bos, en vooraan rechts op de foto staat een schuine stam. (ik zou graag deze foto toevoegen maar dat lukt me hier blijkbaar niet) Nu zouden we graag op deze boomstam onze namen (Sandra & Dany) willen plaatsen, alsof dit in de boom gekrast staat. Eventueel ook een hartje met een pijl erdoor en de datum van onze trouw zou ik ook op de zelfde manier erin willen, alsof het lijkt dat wij dat in de boom zelf gekrast hebben. Heeft iemand een idee of dit mogelijk is en hoe ik dit het beste in photoshop kan doen?

Wie kan er mij op weg helpen? Eventueel kan ik de foto dan eens mailen,want ik kan deze niet afbeelden hier.

Alvast hartelijk bedankt!

mvgr
    Last edited by Sandan; 20 november 2006, 19:24. Reden: Bedanking vergeten

Re: inkeping in boomstam

Er bestaan veel verschillende manieren om dit te doen... een redelijk groot aanbod in diverse type effecten vind je HIER

Hopelijk vind je de weg nog terug

Een goede tip: volg niet klakkeloos de tutorials maar voeg je eigen touch toe, maakt het origineler.
    Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?

Gratis kijkplezier Coming soon

Comment

Re: inkeping in boomstam

Een zeer goede en duidelijke tutorial vind je hier

Veel succes!

Mvg,

Frederic

Comment

Working...
      X