Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik heb twee foto's genomen van een landschap in Schotland. Ik zou hier nu met Photoshop 7.0 één grote foto van willen maken.
Hoe ga ik hiervoor te werk?
Open eerst de betreffende foto's.
Ga binnen photoshop naar de optie fotomerge. Er opent zich dan een nieuw venster en daar staan dan de namen van deze 2 bestanden aangegeven. Kies op ja en het programma doet de rest.
Mocht je niet genoeg overlapping hebben tussen de 2 foto's dan zal eea een probleem geven.
Veel succes
Canon EOS 1DS Mark III + EF24-70 1:2.8L USM + EF70-200 f/2.8L IS USM + Extender EF 1.4x II + EF100 f/2.8 USM macro + Elinchrom flitsset
Comment