Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

een foto frame?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• een foto frame?

een nederlandse die in spanje woont heeft een vraag:

Ik maak vaak fotos van kinderen zoals de schoolfotos en van spaanse feesten. Nu zie ik wel eens op internet en van nederlandse schoolfotografen dat ze de fotos met een mooiere layout laten afdrukken.

Dus b.v. 3 fotos en die 3 fotos afgedrukt op één foto en de frame? is een fantasie frame dus 3 uitsparingen waar ik zelf de foto in kan kopieren.

Nu gaat het om de fantasie frames meestal één wat grotere foto waar 2 kleintjes naast staan, en het frame heeft meestal een onderwerp zoals communie, school, vakantie.....

Welk programma gebruikt men hiervoor..... zelf heb ik sinds kort fotoshop daar kan ik veel mee doen maar net niet hoe ik het wil.
    Graag een antwoord

ik ben net nieuw op het forum.... ben dus nog niet zo goed in het kort omschrijven van mijn vragen.

groeten uit spanje.

Re: een foto frame?

Photo Frame Show: Add stylish frames to your digital photos. Download hundreds of frames & enhance your photos with ease!

dit is zo'n programma die leuke frames rond fotos doet
    of jouw specifieke voorbeelden er tussen zitten geen idee, maar het is wss wel zo'n soort programma dat je zoekt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TerraWan
      http://www.frameshow.com/

dit is zo'n programma die leuke frames rond fotos doet
      of jouw specifieke voorbeelden er tussen zitten geen idee, maar het is wss wel zo'n soort programma dat je zoekt

Dank je wel voor de link. Ik ga het direct uitproberen. Was wat ik zocht.

Fried Peters

Comment

heb direct wat frames gekopieerd, niet geheel wat ik bedoelde maar wel heel leuk! ga nu nog voor de frames? waarin ik meerdere fotos kan invoegen met diverse onderwerpen, zoals communie, schoolfoto enz.

dank

Comment

Welk programma gebruikt men hiervoor..... zelf heb ik sinds kort fotoshop daar kan ik veel mee doen maar net niet hoe ik het wil.
          Graag een antwoord
          Ik kan geloven dat het U nog niet liukt om te doen wat je echt wenst met photoshop, het programma kan het zeker wel en veel meer ook.
          Je hebt dus in huis wat je moet hebben, alleen nog wat studeren om er mee te werken .

MVG, Jeff
          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Is inderdaad zeker met photoshop te doen.
            Als je wat materiaal hebt mag je het mij in een pb sturen, maak ik ene vbtje en leg ik het je wel uit, of stuur ik vb bestand
            ... see the ART not the TOOL ...

Comment

na maanden heb ik het gevonden hoor!

De techniek heet scrapbook. Het digitaal verfraaien van fotos. Op de diverse scrapforums worden dus plaatsjes, frames, backgrounds aangeboden voor een kleine prijs en ook als freebie weggezet op te downloaden.

Met photoshop en paint shop kan dit dan gemaakt worden.

groet marjo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door asturias Bekijk bericht
                een nederlandse die in spanje woont heeft een vraag:
                Que suerte.

Comment

Working...
                X