Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hulp bij TEGENLICHT bij foto

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• hulp bij TEGENLICHT bij foto

Mijn vader moest de foto's nemen van de voetbal , allemaal goed gelukt alleen de foto van de eerste ploeg is mislukt , de zon was toen al fel gedraaid gevolg TEGENLICHT.

kunnen julllie de foto onderhanden nemen ? zodat ik deze kan laten afmaken ?

de foto is met een analopg toestel genomen , en ingescand met een agfa scanner.

foto staat op http://users.pandora.be/jim_13/voetbal2.jpg

DANK U

EOS 300D / REBEL kitlens + SIGMA 70-300 F4-5.6 II APO macro SUPER + EF 50 MM 1.8 + SiGMA ef 500 super dg + BG-01

Wat is me dat?????
    Take care ! - Fuji S2 Pro - http://www.tribal69.be

Comment

Dat noem ik al geen tegenlicht meer ze, dat is eerder een camera die dringend naar de reparatiedienst moet!

Greetz
      My Flickr

Comment

...of uwen Agfa-scanner buitenzwieren !
        ( Koop nen deftige HP )

Neen, met alle respect, ik heb hier al veel gezien, maar ik denk dat hier nog maar weinig van te maken valt....
        Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

dit is inderdaad een hele slechte foto... ofwel slechte scanner/camera

maar....... er is altijd iets aan te doen...

ik heb hier alvast even iets verandert...

Comment

Noordstar ???

Die gele balk is niet te doen
            Hier een snelle poging:

Comment

'k Ben weeral te laat, hé
              'k Zal toch moeten overschakelen op Telenet, denk ik

Bovendien verkeerde versie gepost en dient zeker nog door Neatimage

Xerox, die van u is een pak beter, maar 't is hier van de rap-rap, hé

Comment

Die mannen van Planet Internet zitten ook op 't Forum, denk ik.

Ik had dat hier juist gepost, valt mijn verbinding uit.
                Sluit opnieuw aan en wow: verbinding aan 3,3 Mbps: thanks, Planet, fast, man !!

Comment

Bond007BE,

De foto die je post is nèt ietsje groter dan de toegestande maximum 800x600 en 200 kB . (lijkt eerder 8000x6000, ik heb het met mijn ISDN-lijn maar niet afgewacht...)

Zou je deze grote versie willen vervangen door een kleinere foto ? Je hebt immers een link naar de grotere versie, zodat diegenen die de foto willen bewerken het origineel daar kunnen oppikken,

Erik

Comment

LOL 'ietsje', understatement van de maand .

Originally posted by Erik Mansvelders
                    Bond007BE,

De foto die je post is nèt ietsje groter dan de toegestande maximum 800x600 en 200 kB . (lijkt eerder 8000x6000, ik heb het met mijn ISDN-lijn maar niet afgewacht...)

Zou je deze grote versie willen vervangen door een kleinere foto ? Je hebt immers een link naar de grotere versie, zodat diegenen die de foto willen bewerken het origineel daar kunnen oppikken,

Erik
                    Groeten,
                    Ronald
                    http://fotografie.jouwweb.nl/

Comment

Amai, ik moet mijn woorden terugnemen !
                      Het is uiteindelijk nog best een mooie foto geworden !
                      Een dikke pluim voor de bewerkers !
                      Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

JA sorry jongens , de foto is wel degelijk GOED ingescand , maar als ik hem van het net pluk is hij met van die vieze banen erin .

als ik thuis kom 14.00 zal ik da proberen recht te zetten .

maar van die OERLELIJKE FOTO hebben jullie toch maar weeral iets NET gemaakt

PRoficiat

en ik zal de foto ook resizen naar 800*600 voor op het forum en de grote is beschikbaar via de lINK

ik zal iets laten weten wanneer hij er goed opstaat
                        EOS 300D / REBEL kitlens + SIGMA 70-300 F4-5.6 II APO macro SUPER + EF 50 MM 1.8 + SiGMA ef 500 super dg + BG-01

Comment

Originally posted by Arcturus

Xerox, die van u is een pak beter, maar 't is hier van de rap-rap, hé

die van mij was ook vlug gedaan, maar volgens mij moet je alleen nog maar een beetje rood eruit halen (met hue/saturation)

Comment

Xerox wrote:
                            die van mij was ook vlug gedaan, maar volgens mij moet je alleen nog maar een beetje rood eruit halen (met hue/saturation)

Had ik gedaan, maar 'k had de verkeerde versie gepost en het uiteindelijke resultaat natuurlijk weer niet opgeslagen.
                            Maar dan nog vond ik de uwe beter.

Ik meen te mogen zeggen dat je de foto fatsoenlijk krijgt, maar dat er heel wat werk aan moet gebeuren (en dus tijd)

Xerox,
                            Ben je er in geslaagd die gele balk fatsoenlijk te krijgen ?
                            Het lukte me langs geen kanten om de kleuren daarin goed te krijgen. Had jij meer succes ?

Bond007BE,
                            Noordstar ?

Comment

Originally posted by Arcturus

Xerox,
                              Ben je er in geslaagd die gele balk fatsoenlijk te krijgen ?
                              Het lukte me langs geen kanten om de kleuren daarin goed te krijgen. Had jij meer succes ?

Bond007BE,
                              Noordstar ?
                              nee, die bij die gele balk is teveel verloren gegaan volgens mij... (als je wil kan je natuurlijk met brush alles opnieuw verven...)

Comment

Working...
                              X