Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The end is near...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• The end is near...

En dat slaat op dit bloempje natuurlijk:

Welke is het mooiste, is zoiets geschikt voor een challenge want is het wel echt een macro... (ik weet wel dat close-up ook mag maar toch)... En ziet er iemand nog iets in van doe dat eens want dat zal bij die foto zeker mooi zijn?

mercikes,

Lexke
    .:www.shadowarts.be:.

Lijkt mij niet al te scherp?!

Comment

'k Vind de eesrte zowieso de mooiste.
      Tevens lijkt hij me scherp genoeg
      'k Vind hem tevens mooi, maar iets te flauw

Comment

Bedankt al voor de reactie's, ik vond hem wel scherp persoonlijk... maar ik kan natuurlijk mis zijn... en flauw bedoel je dan de kleuren of?

Ik zal nog wat spelen met layers en contrasten etc voor alles wat mooier proberen te maken (ben natuurlijk geen expert ) Nog ideën om te bewerken/ af te werken?

Bedankt al,

Lexieke

Comment

Hallo

toch mooi hoor
          Misschien is het de moeite eens te kijken hoe het effect is als je de achtergrond enkel zwart/wit maakt?
          en misschien de bloem iets minder fel dan ook, of enkel de blaadjes lichtjes gekleurd nog.

groetjes
          m-l
          Pentax SFX 50mm f/1.4 • Canon 350d ¤ Sigma 18»50mm f/2.8 ¤ Sigma 70»300mm APO DG f/4-5.6 • Canon Powershot A40

Comment

Ga ik straks zeker eens uittesten, ik zal het resultaat posten,

groetjes,
            Lexieke

Comment

Sorry, ik moest hierop nog antwoorden.

Met wat flauw bedoelde ik dat er iets te weinig spanning in de foto zit. De bloem neemt zowat 1/6 van het beeld in. Op zich is daar niks mis mee, maar we zien enkel de buitenkant van de bloem. De combinatie van die twee maakt hem een beetje 'flauw'.
              Hoewel, nogmaals, vind ik het een aardige foto

Comment

Ik zou de bloem eens alleen in zw/w doen en de achtergrond kleur laten, iets meer contrast, en wie weet..
                Groeten
                Leo

Comment

Originally posted by Lexieke
                  Ik zal nog wat spelen met layers en contrasten etc voor alles wat mooier proberen te maken (ben natuurlijk geen expert ) Nog ideeën om te bewerken/ af te werken?

Bedankt al,

Lexieke
                  Zal ik nog wat spelen met layers en contrasten etc voor alles wat mooier proberen te maken (ben natuurlijk ook geen expert )

"Photos capture a moment in time. But the full story is always lost"
                  Member of Han Fan Clan
                  Visit my http://www.hanvogel.web-log.nl

Comment

Amai HV das weer een prachtige bewerking... zo krijg ik het dus weer niet ik zal mij toch ook eens een PS cursus moeten gaan halen maar mercikes voor de bewerking, ik vind ze echt wel heel mooi,

groetjes,
                    Lexke

Edit: merci ook voor de tip Leo, ik zal straks daar ook wat mee experimenteren

Comment

Working...
                    X