Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kerst stalletje

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• kerst stalletje

Als er iemand toevallig nog eens een kerst-stal zou zien staan (niet onder de kerst boom, maar een grote, bv. aan een kerk ofzo), zou je dan PLZ PLZ PLZ er eens een foto van willen trekken. I'll explain later. (ik heb momenteel zelf geen fototoestel ter beschikking)

'T is vooral Maria die ik moet hebben.

Alvast bedankt!
    of als er al iemand zo'n foto zou hebben, dat mag ook natuurlijk

(PS. momenteel lijkt dit misschien het verkeerde forum maar ik heb de foto nodig voor een andere foto aan te passen)
    Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

nu ik de foto in bezit heb.. kan ik de verdere uitleg geven

Deze foto is getrokken door m'n grootvader (als ik me niet vergis aan de kathedraal in antwerpen), nu vroeg hij aan mij of ik em niet wat kon bewerken. Hij zou graag de rasters weg'toveren'.

Nu.. het rechtzetten lukt me, de man links in beeld en de datum wegclonen lukt me, de dunne rasters zijn ook niet zo'n probleem (mits een beetje geduldig werken) maar de paal in 't midden krijg ik niet weg zonder Maria te beschadigen.

Vermits de paal nogal dik is, is het heel moeilijk om op te lossen met de clone stamp (of vergis ik mij?) dus dacht ik eraan om gewoon een maria uit een andere stal erop te plakken.

Is er iemand die me kan helpen (op eenders welke manier... clonen of nieuwe maria of wat dan ook)

Magicians.. let me see your magic!

alvast bedankt!!
    Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

Comment

Als je er iets mee kan doen....(Kerststal Grote Markt Brussel)

Comment

sonyke alvast bedankt voor uw foto,
        als er nog andere mensen kerststalletjes hebben zijn ze altijd welkom want deze lijkt me vrij moeilijk om er onopvallend tussen te mengen (omdat er dan 2 jezus'kes zijn enz )

ik zal alvast eens proberen met deze foto maar dat zal iets voor eind januari zijn (na m'n exames) en dan zal ik het resultaat hier posten

Comment

Dit is uw bewerkte foto.

Comment

thanks a lot!

heb je toevallig de foto niet meer met minder compressie want op sommige plaatsen is de compressie hard zichtbaar, als j'em niet hebt, niet erg.. hartelijk bedankt voor de moeite

Comment

Working...
            X