Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

psd templates

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• psd templates

als bedreven photoshopper CS moet ik (ondertussen zeer) regelmatig voor vrienden en kennissen ontwerpjes maken. Daarom ben ik op zoek naar "voorgekauwde" templates, liefst in originele uitvoering. Ben al geruime tijd het net aan het afschuimen naar deze dingen, maar het enig dat ik echt vind zijn de gekleurde achtergronden met x aantal rechthoekige kadertjes in verschillende poses. Met origineel bedoel ik bv foto's aan een wasdraad (die heb ik via een cursist gekregen), waarbij het gaat om een template van een wasdraad met 3 wasspelden waaraan 3 fotokadertjes bevestigd zijn. Het zou mij het werk iets vergemakkelijken, omdat ik nu elke keer weer een andere template zelf moet maken, waaruit de mensen dan kunnen kiezen.
    Het originele ontwerpwerk hou ik een beetje voor mezelf, ik laat de mensen graag kiezen uit een aantal vooraf opgezette templates, om de smaak te kennen.
    Iemand een idee waar ik dit op het net vind, of eventueel kan aankopen?

Re: psd templates

Oorspronkelijk geplaatst door engeltje
    als bedreven photoshopper CS moet ik (ondertussen zeer) regelmatig voor vrienden en kennissen ontwerpjes maken. Daarom ben ik op zoek naar "voorgekauwde" templates, liefst in originele uitvoering. Ben al geruime tijd het net aan het afschuimen naar deze dingen, maar het enig dat ik echt vind zijn de gekleurde achtergronden met x aantal rechthoekige kadertjes in verschillende poses. Met origineel bedoel ik bv foto's aan een wasdraad (die heb ik via een cursist gekregen), waarbij het gaat om een template van een wasdraad met 3 wasspelden waaraan 3 fotokadertjes bevestigd zijn. Het zou mij het werk iets vergemakkelijken, omdat ik nu elke keer weer een andere template zelf moet maken, waaruit de mensen dan kunnen kiezen.
    Het originele ontwerpwerk hou ik een beetje voor mezelf, ik laat de mensen graag kiezen uit een aantal vooraf opgezette templates, om de smaak te kennen.
    Iemand een idee waar ik dit op het net vind, of eventueel kan aankopen?

geen idee waar je ze kan vinden/kopen

maar wat die wasdraad betreft:
    hang een wasdraad in je tuin, hang er drie blanco prints aan, zorg voor een gepaste achtergrond, liefst wazig waarschijnlijk, neem de foto en je hebt je template.

Ik vind het trouwens wel een heel origineel idee van je

Comment

die wasdraad heb ik al, daar moet ik de moeite niet meer voor doen...

Het gaat om andere ontwerpjes/templates. Toen ik die van de cursist kreeg vond ik het een goed idee, en hoopte dat er ergens nog wel zulke dingen zouden bestaan (bv een ooievaar met een fotokadertje in zijn bek ipv een handdoek met kind) Maar zoals ik al zei, ettelijk uren internet hebben tot nu toe niets opgeleverd, en zoiets moet toch bestaan..... En die cursist had het ook via via, dus geen hulp....

Comment

niet echt templates, maar misschien kan je deze wel gebruiken
        http://www.autofx.com/PGE_6/PGE_6_Interactive_Gallery.html

groetjes, Nina
        trotse eigenaar van een fuji S602Z
        Member of the Han Fan Clan
        http://ninasgallery.fotopic.net
        http://ninas--tutorials.fotopic.net

Comment

nina, bedankt voor de tip, maar ik heb de volledige range van Auto fx al als plugins geinstalleerd, maar dit is niet echt wat ik bedoel. Het zijn een soort achtergrondjes, foto kadertjes waar je foto's "inplakt". Gewoon om het me makkelijker en voor mijn "klantjes" visueler te maken. Nu werk ik voornamelijk met deze programma's en plugins om een soort van templatejes te maken, maar die krijg je toch nooit zo "professioneel" ....al lukt het me aardig

Comment

In de creatieve wereld ga je niet zoveel templates vinden.
            Mensen die in deze sector werken, maken liever hun eigen werk dan via templates te werken.

Zo bieden de microsoft producten vaak templates aan.
            Maar programma's van ex-macromedia en adobe (nu dus : adobe)
            bieden dat nauwelijks aan.

Nu autofx aan bod gekomen is.
            In de dreamsuites vind je wel een aantal ideeen die je kan gebruiken
            zoals foto's in een filmframe enzo.

Maar ik denk dat je zelf met het creatieve werk gaat moeten afkomen.
            Misschien kan je eens neuzen in een poster/design winkel voor een aantal ideetjes. Ze verkopen er vaak originele kaartjes.

Comment

Maak uw templates zélf, en als je er voldoende hebt, dan verkoop je ze...aan mensen zoals U.

Comment

Working...
              X