Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mening gevraagd - probeersel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mening gevraagd - probeersel

Aangezien jullie allemaal meer gevorderd zijn met fotobewerking en dergelijke vraag ik hierbij jullie mening over mijn klein probeerseltje
    (het is nog niet gans uitgewerkt maar het concept is er wel al duidelijk op, moet de randjes nog eens mooi volgen, maar kruipt redelijk veel tijd in, en da's iets wat ik niet echt over heb tijdens deze examenperiode)

Alvast bedankt voor jullie mening !!!
    Nikon D90 | kitlens 18-105 3.5 | kitlens 70-300 4.5

Re: Mening gevraagd - probeersel

tot hiertoe heb je dit hééééél keurig gedaan hoor .... maar de moeilijkste stukjes moeten nog komen
    ik ben wel benieuwd om je eindresultaat te zien, want is niet zo makkelijk op de uiteinden van de bladeren
    is alleszins een prima oeffening, dus zeker mee verdergaan
    groetjes, Nina
    trotse eigenaar van een fuji S602Z
    Member of the Han Fan Clan
    http://ninasgallery.fotopic.net
    http://ninas--tutorials.fotopic.net

Comment

Ik hou niet van scheve compo's en ik hou niet van ingekleurde delen in zwart-wit foto's. Persoonlijke smaak, hoor.
      fotosite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nina
        tot hiertoe heb je dit hééééél keurig gedaan hoor .... maar de moeilijkste stukjes moeten nog komen
        ik ben wel benieuwd om je eindresultaat te zien, want is niet zo makkelijk op de uiteinden van de bladeren
        is alleszins een prima oeffening, dus zeker mee verdergaan
        groetjes, Nina
        Thnx
        (het is door jouw tutorials dat ik ermee begonnen ben, ALVAST bedankt voor de prachtige tutorials, wie weet krijg ik het programma ooit nog onder de knie)
        Nikon D90 | kitlens 18-105 3.5 | kitlens 70-300 4.5

Comment

Ik ga me toch ook eens op die tutorials moeten gooien...
          Knap werk, Hertzel !

Comment

Ik zou een andere foto gebruiken.
            Naast kleur zijn er andere zaken waarmee je het oog naar iets kan richten zoals DOF en contrast.
            Ik mis in deze foto zeker een DOF-gebeuren. Het is allemaal wat van hetzelfde.
            De diagonale lijn die je creëert door de kleurwerking vind ik wel goed.

Comment

Ach het is een kwestie van smaak. het contrast in zwart/wit en kleur vind ik erg leuk geworden. Enkele opmerkingen:
              - compositie ben ik niet kapot van, dat diagonale voegt m.i. niets toe.
              - het zwart / wit gedeelte mag je wat meer contrast geven. Meer doortekend zwart maakt het geheel minder flets.
              - de kleuren zijn te nadrukkelijk. Wellicht de saturation iets verminderen.

Overigens: zeer knap gedaan, ik zou er het geduld al helemaal niet voor hebben!
              Geld verdienen doe je via: http://verkoophierjefoto.web-log.nl/

Comment

hoi, als je die nog in 2 lagen hebt staan zou je die "kleurplant" iets rechter moeten draaien. nu staat ze in 45° en je hebt de indruk optisch dat deze valt. Als je deze iets rechter zet heb je een veel sterkere compositie.
                wel mooi gedaan.
                persoonlijke mening hé.

Comment

Working...
                X