Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Communiekaartjes Lennert

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Communiekaartjes Lennert

Welk van de twee kaartjes geniet de voorkeur?

450D en wat prullen

Re: Communiekaartjes Lennert

Allebei cool en apart, ik ga voor 2
    Wat de foto zelf betreft trekt hij wel een serieuze verkrampte grimas, maar als ie zo is.... waarom niet.

Comment

Ik zou foto 2 nemen. De bewerking heb je waarschijnlijk met ps gedaan.

Misschien een tip, zet de tekst (Lennert) terug horizontaal, maak de letters doorzichtig en plaats deze onderaan de foto, de datum kun je dan vertikaal achhteraab de baam zetten. En dan kun je de hele boel uitlijnen over de breedte van de foto.
      Geflitst !

Comment

2 is 't mooiste.
        ...maar 't is daar wel slecht weer...
        Fuji FinePix S100fs

Comment

Voorkeur voor de tweede. Tekst misschien wel uitrekken tot beneden.

Moet er geen vermelding "eerste communie" of "lentefeest" op het kaartje staan ?
          Mijn fotowebsite : www.filover.be

Comment

We willen het eigenlijk simpel en strak houden. Eventueel nog een bedanktwoordje bij of zo.
            450D en wat prullen

Comment

Voor mij foto 2 de beste!
              Qua typografie... Leuk gespeeld met de letters! Niets aan veranderen!
              En de achtergrond mooi omgezet naar zwart wit... waardoor Lennert er nog meer uitspringt.

Misschien, maar da's muggenzifterij, aan de onderkant een stuk van de deur wegsnijden. Die dient eigenlijk toch niet lijkt me... Mocht je natuurlijk nog tekst willen bijplaatsen (bedankje...) kan je natuurlijk het wit goed gebruiken...
              Kwestie van geven en nemen dus, maar da's altijd... Niet?
              Nikon D200 | Nikon D700 | SB600 | SB910 | Tokina 11-16 | Nikon 18-70 | Nikon 24-70 | Nikon 105 Micro | Nikon 80-200 AF D ED
              http://<span style="color:Navy">www....ions.be</span> - http://<span style="color:Silver">ww...lens.be</span>

Comment

Working...
              X