Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

7 mei 2006

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 7 mei 2006

Heb wat gespeelt met photoshop en dat is het resultaat.

Nikon D90

Re: 7 mei 2006

Héél mooi geshopt in mijn ogen.... proficiat

Comment

Mooi.

Dat het bootje zo "fout" uitgesneden en geplakt is, stoort voor mij niet.
      Alleen de datum zou ik nog iets creatiever aanpakken, de linkse uitlijning aan de rechterkant van de foto werkt voor mij niet. Misschien ook de naam nog iets duidelijker maken. Nu is het contrast klein, terwijl zijn naam toch belangrijk is. (Onder voorbehoud door laptopscherm.)

Gespeelt of gespeeld?

Comment

Het is omdat het me opvalt, anders zou ik hier geen commentaar geven maar probeer slechts 1 lettertype te gebruiken, dat komt rustiger over.
        Oly E500 met dubbele lenzenkit

Comment

Een heel mooie compositie...
          Maar, de voorgangers hebben gelijk! 1 lettertype gebruiken, zeker als je sierletters neemt... Enne, de datum zou ik niet gaan uitlijnen, er is vast nog wel een plekje waar je die op 1 lijn kwijt kan...
          Mss. "Giovanni" rechts bovenaan (contrast) en de "herinnering" en "datum" onderaan, gecentreerd tov elkaar...
          Nikon D200 | Nikon D700 | SB600 | SB910 | Tokina 11-16 | Nikon 18-70 | Nikon 24-70 | Nikon 105 Micro | Nikon 80-200 AF D ED
          http://<span style="color:Navy">www....ions.be</span> - http://<span style="color:Silver">ww...lens.be</span>

Comment

No offence,

Maar het begint hier echt het communiekaartjesforum te worden.
            Is dit niet eerder iets voor showcase ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stefken
              No offence,

Maar het begint hier echt het communiekaartjesforum te worden.
              Is dit niet eerder iets voor showcase ?
              Zou misschien niet slecht zijn om ze te groeperen.
              Voor de één om ze te ontlopen, voor de ander om ze snel te vinden en te vergelijken.
              Ik denk dat er op dit ogenblik veel (amateur) fotografen bezig zijn met dit onderwerp. Ik zit zelf met een 1ste communiekant, een D70, Corel photo shop pro X en een vader (BD-lid met D2X en grootvader-peter van de communiekant) Dus voor mij kunnen er op dit ogenblik niet genoeg voorbeelden op 't forum komen

grtn,
              €*
              D5200 waarvan ik al een paar knopjes kan gebruiken

Comment

ik heb ook nog wel een paar voorbeeldjes die ik wil posten maar omdat er hier al zoveel staan heb ik mij tot nu toe onthouden, dus misschien best groeperen zoals met de kerst en nieuwjaars kaartjes.

Comment

Toch zou ik het bootje beter laten aansluiten op de kant. Verder heel mooi!
                  Olympus E-3 en Olympus E-510 met 14-54mm en 50-200mm. Vosonic 8360. Metz 48 en Metz 58
                  Sigma 18mm - 125mm

Comment

Working...
                  X