Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Dat het bootje zo "fout" uitgesneden en geplakt is, stoort voor mij niet.
Alleen de datum zou ik nog iets creatiever aanpakken, de linkse uitlijning aan de rechterkant van de foto werkt voor mij niet. Misschien ook de naam nog iets duidelijker maken. Nu is het contrast klein, terwijl zijn naam toch belangrijk is. (Onder voorbehoud door laptopscherm.)
Een heel mooie compositie...
Maar, de voorgangers hebben gelijk! 1 lettertype gebruiken, zeker als je sierletters neemt... Enne, de datum zou ik niet gaan uitlijnen, er is vast nog wel een plekje waar je die op 1 lijn kwijt kan...
Mss. "Giovanni" rechts bovenaan (contrast) en de "herinnering" en "datum" onderaan, gecentreerd tov elkaar...
Maar het begint hier echt het communiekaartjesforum te worden.
Is dit niet eerder iets voor showcase ?
Zou misschien niet slecht zijn om ze te groeperen.
Voor de één om ze te ontlopen, voor de ander om ze snel te vinden en te vergelijken.
Ik denk dat er op dit ogenblik veel (amateur) fotografen bezig zijn met dit onderwerp. Ik zit zelf met een 1ste communiekant, een D70, Corel photo shop pro X en een vader (BD-lid met D2X en grootvader-peter van de communiekant) Dus voor mij kunnen er op dit ogenblik niet genoeg voorbeelden op 't forum komen
grtn,
€*
D5200 waarvan ik al een paar knopjes kan gebruiken
ik heb ook nog wel een paar voorbeeldjes die ik wil posten maar omdat er hier al zoveel staan heb ik mij tot nu toe onthouden, dus misschien best groeperen zoals met de kerst en nieuwjaars kaartjes.
Comment