Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Probeersel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Probeersel

Deze foto lijkt me wel leuk om hier eens te posten, geef gerust kritiek, ik kan er enkel van leren,

groetjes, Rudi

Re: Probeersel

In elk geval een grappige, geslaagde foto wat mij betreft!
    Het enige wat mij stoort is dat haar mond niet zichtbaar is omdat er een lijn doorgaat...
    ViV - Mijn foto's

Comment

jammer dat deze mooie realisatie zo weinig commentaar krijgt;

ik vind het heel mooi gedaan ;
      ik zou misschien nog wat werken aan de reflectie en misschien wat specular light bijvoegen; op een zwarte spiegelvloer heb je vaak van die schitteringen ;

inderdaad wat jammer van de mond ; je kan de foto anders wat verplaatsen zodat die scheiding ergens anders valt; (ik veronderstel dat het geheel compleet met de computer is gemaakt? )

Maar een heel mooie verademing tov van de communiekaartjes die hier als paddestoelen uit de grond komen ;
      Van mij mochten ze in de grond blijven zenne.

Comment

Hallo,

Inderdaad mooi.
        Vind hem wel tussen twee stijlen vallen.
        Ietwat Scie-fy en anderzijds Fantasy.

groeten,

Johan

Comment

Bedankt voor de reakties, dit was eigenlijkeen testje om te zien wat men van het ontwerpje vindt, later maak ik daar dan wallpapers mee, meer van de foto's die ik trok van hen vind je op http://www.sistersontour.be/Sisterso...s/pictures.htm

Is inderdaad helemaal met de pc gemaakt, en voor verbeteringen vatbaar maar toch best wel leuk om doen.

Greets, Rudi

Comment

Ik vind deze wel geslaagt vooral de weerspiegeling zeer mooi gedaan.

Ik ben ook eens weest kijken op uw website daar zijn er ook mooie dingen te zien

Greetz

Comment

Veel kijkers, weinig commentaar.

Mooie bewerking. Mijn eerste reactie was ook : jammer van de mond.
              Je fotoalbum op je site is heel mooi
              Mijn fotowebsite : www.filover.be

Comment

Working...
              X