Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
jammer dat deze mooie realisatie zo weinig commentaar krijgt;
ik vind het heel mooi gedaan ;
ik zou misschien nog wat werken aan de reflectie en misschien wat specular light bijvoegen; op een zwarte spiegelvloer heb je vaak van die schitteringen ;
inderdaad wat jammer van de mond ; je kan de foto anders wat verplaatsen zodat die scheiding ergens anders valt; (ik veronderstel dat het geheel compleet met de computer is gemaakt? )
Maar een heel mooie verademing tov van de communiekaartjes die hier als paddestoelen uit de grond komen ;
Van mij mochten ze in de grond blijven zenne.
Bedankt voor de reakties, dit was eigenlijkeen testje om te zien wat men van het ontwerpje vindt, later maak ik daar dan wallpapers mee, meer van de foto's die ik trok van hen vind je op http://www.sistersontour.be/Sisterso...s/pictures.htm
Is inderdaad helemaal met de pc gemaakt, en voor verbeteringen vatbaar maar toch best wel leuk om doen.
Comment