Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Vind de derde ook de meest geslaagde. Als mijn beginners-opinie er iets toe doet zou ik zeggen: de achtergrondfoto tikkeltje donkerder en de onderste iets groter en even donker als de 2 erboven. Denk dat je daardoor de 3 kleinere foto's trapsgewijs de aandacht naar de datum kan laten trekken.
(De voor mij te lichte achtergrondfoto kan er in afgedrukte versie natuurlijk wel beter uitkomen dan op m'n laptopschermpje)
grtn,
€*
D5200 waarvan ik al een paar knopjes kan gebruiken
bij de eerste foto is het idee goed gevonden, maar de kleine foto's passen niet echt bij de grote. Of misschien is het beter om de witte rand rond de foto's te verwijderen en alleen een dun kadertje rond de foto te trekken, al dan niet met schaduw.
Ze hebben alle drie wel iets hoor.
Maar bij de eerste twee moet je iets creatiever zijn met je fonts. Ander lettertype, schaduwtje...
Alleen jammer dat ze precies reflecterende kledij draagt, dit onder voorbehoud want dit laptopscherm is niet gemaakt om perfecte kleuren te tonen.
De laatste is in die opzichten beter, maar daar moet je opletten dat je kleine fotootjes allemaal even groot zijn en zelfde effect mee krijgen, dit is nu niet het geval.
Comment