Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hulp gevraagd

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• hulp gevraagd

wij geven zaterdag met onze chiro een fuif in far west style
    (http://farwest.chirolichtervelde.Be)

en tijdens de fuif is het de bedoeling dat er foto's genomen worden die dan geprojecteerd worden,
    maar we zouden de foto's graag in zo'n kader plaatsen:

Edit mod JLP: De foto voldoet niet aan de forumregels voor wat betreft de bestandsgrootte en is daarom verwijderd. Een aangepaste foto kun je altijd terugplaatsen in plaats van deze tekst.

hoe kan ik meerdere foto's in dit kader plaatsen (zodat ik tijdens de fuif niet voortdurend achter mijn notebook moet zitten...)

alvast bedankt,
    Koen
    Last edited by JLP; 19 april 2006, 17:37.
    You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
    www.koendd.be

FZ50

Re: hulp gevraagd

Ik zou een action maken die je dan gewoon moet runnen.
    Je trekt best op een blue screen achige manier zodat je gemakkelijk de persoon eruit kan knippen (vb tegen een witte muur trekken).

Comment

hmm, dat van die achtergrond is redelijk onmogelijk, want het is tijdens een fuif... maar toch bedankt,

iemand nog een ander idee?
      www.koendd.be

FZ50

Comment

Evt. aan de hand van een webpagina, in php, die één voor één alle foto's in een directory afloopt. Maw., automatisch laten refreshen, en dan telkens de volgende foto nemen. Wanneer hij aan het einde zit, kan hij dan gewoon opnieuw beginnen.

Zodoende, als je foto's bij in de map plaatst, worden deze automatisch getoond.
        Het browservenster kan je laten verdwijnen door dan op F11 te drukken, waardoor je in full screen gaat werken.

Het is maar een gedacht hé
        Website
        Nikon D800s + Nikon D70s + Nikkor 50mm + Nikkor 80-200mm + Nikkor 16-35mm + batterygrip + SB-800

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dj-tc
          Evt. aan de hand van een webpagina, in php, die één voor één alle foto's in een directory afloopt. Maw., automatisch laten refreshen, en dan telkens de volgende foto nemen. Wanneer hij aan het einde zit, kan hij dan gewoon opnieuw beginnen.

Zodoende, als je foto's bij in de map plaatst, worden deze automatisch getoond.
          Het browservenster kan je laten verdwijnen door dan op F11 te drukken, waardoor je in full screen gaat werken.

Het is maar een gedacht hé
          Ok, we hebben het zo gedaan
          www.koendd.be

FZ50

Comment

Working...
          X