Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nederlandse leeuw in vector

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nederlandse leeuw in vector

Een vriend van mij heeft gevraagd of ik voor hem een ontwerp voor een vlag wil maken, welke hij wil laten afdrukken op 4 bij 6 meter.

Het gaat om een vlag waar onder andere de nedelandse leeuw op moet komen te staan. Vanwege het formaat van de vlag wil ik graag een vector afbeelding aanleveren.

Heeft iemand mischien een vector afbeelding van deze leeuw? Of weet iemand hoe ik een (slechte kwaliteit) jpeg afbeelding om kan zetten naar vector?
    Op internet vond ik de volende afbeelding:

Edit mod JLP: Omdat de foto niet door de poster zelf gemaakt is, heb ik hem maar even achter een linkje gezet.

Foto Leeuw

Als iemand een poging wil wagen
    Last edited by JLP; 13 april 2006, 19:12.
    Album: http://www.webmeester.com/

Re: Nederlandse leeuw in vector

Met Corel Trace (bvb) kan je jpeg afbeeldingen omzetten in een vectorafbeedling.
    Als de .jpg kontrastrijk is gaat dat gemakkelijker dan met een vage afbeedling.

Groetjes
    Skitch

EDIT : even snel* geprobeerd met bovenstaande foto. Naar .cmx of .ai omgezet via TRACE 12.
    Dan teug naar . jpg om hier te tonen.
    Links zie je het achterbeen.
    *Met een beetje verzorgder (maar tijdrovender) werk zijn er meer details uit te halen...

Groetjes
    Skitch
    Last edited by Skitch; 13 april 2006, 00:45.
    " Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )

Comment

De beste manier om een goede vector te krijgen is... tekenen in illustrator!
      Plaats de jpg in illustrator en teken met het pennetje de contouren na.
      Fuji FinePix S100fs

Comment

Dat kan je in PS ook. Haal je jpeg binnen en trek er een path over. Nog geen slecht idee.
        pixelpusher

Comment

Working...
        X