Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

de nieuwe imac

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Bedankt voor de raad, maar mocht ik hem kopen, het zou als 'extra' pc zijn, een beetje als 'speelgoed' dus . Ik heb hier al 3 gewone pc's en 1 portable staan, dus voor de gewone zaken zou ik gerust de pc's kunnen gebruiken.

--
    Met vriendelijke groeten,
    Sven De Troch
    sven@nt-admin.com

Edited by - sven on 13 January 2002 12:41:04
    --
    Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

Comment

euhm.. niet voor 't een of 't ander, maar op grafisch gebied (illustratie, opmaak, fotobewerking, video) is mac wel no.1 .
      En veel software in die sector verschijnt niet op pc..

en ze zijn sneller.. megahertzen zeggen weinig of niets.

ToM.
      ToM.___ //Fuji s602.
      www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
      It goes to 11 you know? 1 louder.

Comment

Om het nog even terug over de kwaliteit van LCD-schermen te hebben.
        Ik heb zonet een 'heel nieuwe' test van LCD-schermen gelezen op Tom's hardware ( http://www.tomshardware.com/display/02q1/020114/index.html ).
        Absolute must om te lezen! Ik ontdekte dat die 16 miljoen kleuren van mijn lcd-scherm dus totale nonsense zijn.

Comment

Hallo iedereen! Dit is mijn eerste 'reply' op de BD site! Ikzelf ben nog maar een dik jaar bezig met digitale fotografie. Ik kom wel uit de grafische sector, alwaar ik het vak een 10-tal jaar heb uitgeoefend. ook de fotografie dus. Wat betreft een reactie op het mac gebeuren kan ik zeggen dat ik de gelukkige eigenaar ben van een mac G4 superdrive met het lcd-scherm van 17 inch. Ik doe er al mijn fotobewerking op en ben uiteindelijk blij dat ik, zoals eerst gepland, het Lacie scherm niet heb aangekocht. Echt een aanrader! Vooral voor diegenen die uren aan het scherm zitten. En wat betreft iphoto kan ik zeggen dat al mijn foto's die ik in 2001 heb gemaakt (ongeveer 8.000), in iphoto heb geklasseerd. Op het maken van een fotoboek wordt het in Europa nog een tijdje wachten. Al de slideshow met muziek naar keuze geprobeerd in iphoto? Gewoon super! Aan iedereen de groeten!
          Geert

Comment

gelukkige eigenaar ben van een mac G4 superdrive met het lcd-scherm van 17 inch.
            Die superdrive is echt een superdrive. Ik heb er al eens ene uit een Mac gehaald om tijdelijk in mijn PC te stoppen. Kwestie van op CD-R's mijn foto's te backuppen, meteen op een DVD-R te zetten. Zalig.

mvg,
            Peter

Comment

Working...
            X