Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 35-350 Vraagje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon 35-350 Vraagje

Hoi allemaal ben ik weer...

hebben jullie mischien een Canon 35-350 in jullie bezit zo ja.
    Zouden jullie dan a.u.b mischien wat test foto's kunnen laten ziet please of een site waar je de foto's kan bekijken van die Canon 35-350...vraag me af hoe de kwaliteit van deze lens is..

Alvast heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt brrrr al die vragen ook als jullie er moe van worden zeg het me dan dan zal ik proberen niet zo veel vragen meer te stellen...(Maar jullie als profs weten altijd meer als ik als leek )

Groetjes

Re: Canon 35-350 Vraagje

hier enkele... http://www.pbase.com/cameras/canon/ef_35350_35u
    -=- Light is the key...

Comment

Voila als ik de beelden bekijk kom ik tot dezelfde conclusie als toen ik ze zelf getest heb ....... dit is niet de scherpste lens en voor dat geld

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tubbs
        Voila als ik de beelden bekijk kom ik tot dezelfde conclusie als toen ik ze zelf getest heb ....... dit is niet de scherpste lens en voor dat geld
        Kijk hier heb ik nu eigenlijk een probleem mee. Dit is veel te negatief gebracht.

Vind je dat dan niet normaal? Je gaat toch niet verwachten dat een lens met een bereik van 35-350 mm evengoed gaat presteren als zeg een 70-200. Er komt toch veel meer bij een lens kijken dan enkel hoe scherp ie is?

Ik respecteer perfect dat je zegt als ik zoveel geld uitgeef moet mijn lens scherper zijn en ik ben bereid daarvoor gebruiksgemak op te geven. Maar voor iemand die een lens met dit soort bereik wil betwijfel ik heel sterk dat je er 1 kan vinden die scherper is dan deze.

Voor mij is het heel simpel ik zou niet de hele dag willen rondlopen met zo een zware en grote lens. Je kan dus beter eens nadenken of jij dat wel wil.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Francois-X
          Hoi allemaal ben ik weer...

hebben jullie mischien een Canon 35-350 in jullie bezit zo ja.
          Zouden jullie dan a.u.b mischien wat test foto's kunnen laten ziet please of een site waar je de foto's kan bekijken van die Canon 35-350...vraag me af hoe de kwaliteit van deze lens is..

Alvast heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt brrrr al die vragen ook als jullie er moe van worden zeg het me dan dan zal ik proberen niet zo veel vragen meer te stellen...(Maar jullie als profs weten altijd meer als ik als leek )

Groetjes
          Kijk, ik vind dit Canon's beste lens (niet DE scherpste, maar er is zoveel meer dan scherpte in een lens) maar o zo veelzijdig! het voordeel van een 10x zoom is voor mij een enorm voordeel!
          De beste 10 x superzoom is het zeker, handling, vind ik super, schuifzoom is zeer handig en snel. Focussed prima, gewicht is binnen de perken, afmetingen ook.
          De beelden die ik eruit kreeg op een 10d waren echt goed, scherpte zeer goed, natuurlijk is een 70-210 2.8 L scherper, maar vergeleken met een 35-350 komt die 2 lenzen te kort, de 35-70 en de 210-350. Dat kan tellen. Vergelijk voor mij afgesloten dus.
          Ik heb ook vergeleken met de sigma 50-500 ex, en mijn persoonlijk conclusie was dat de Canon echt wel een klasse beter is dat de Sigma, al was het maar alleen de handling.
          Ik heb het al een paar keer gezegd, moest ik me kunnen vinden in de Canon beeldkwaliteit, het was de eerste dure lens die ik terug zou kopen (misschien de 28-300 IS, die zeer vergelijkbaar is, maar IS heeft natuurlijk.
          Als je zuiver op scherpte wil gaan, dan moet je eerst primes kiezen, dan een korte 3x zoom, en dan komt pas de 10x zoom. Maar in gebruiksgemak is het net andersom.
          Ik heb momenteel geen adsl, kan dus geen beeldjes online zetten. Spijtig. Want ik heb er prachtige resultaten mee gehad.

Comment

De 35-350mm L 3.5 / 5.6 is naar mijn mening een lens met overtuigend voldoende scherpte, het 10x zoombereik daarbovenop is fantastisch! Zeker als je met een fullFrame digitale camera werkt (of een analoge EOS) kan deze dienen als "all-rounder". Moet wel toegeven dat in donkere situaties de lens, op 350mm, wel moeilijk kan focussen.
            De scherpte en lichtsterkte van een vaste lens is zonder meer van betere kwaliteit, maar als men het bereik en de handigheid van een 35-350mm in acht neemt... Je begrijpt het wel.
            Als je wat opnamen wilt zien van deze lens gelieve me even te mailen, want mijn camera maakt te grote bestanden om ze op mijn webruimte te zetten :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kevlar
              Kijk hier heb ik nu eigenlijk een probleem mee. Dit is veel te negatief gebracht.

Vind je dat dan niet normaal? Je gaat toch niet verwachten dat een lens met een bereik van 35-350 mm evengoed gaat presteren als zeg een 70-200. Er komt toch veel meer bij een lens kijken dan enkel hoe scherp ie is?

Ik respecteer perfect dat je zegt als ik zoveel geld uitgeef moet mijn lens scherper zijn en ik ben bereid daarvoor gebruiksgemak op te geven. Maar voor iemand die een lens met dit soort bereik wil betwijfel ik heel sterk dat je er 1 kan vinden die scherper is dan deze.

Voor mij is het heel simpel ik zou niet de hele dag willen rondlopen met zo een zware en grote lens. Je kan dus beter eens nadenken of jij dat wel wil.
              Dat is een andere zaak maar dan koop ik er liever 2 zoals je al aanhaalde en scherpe

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tubbs
                Dat is een andere zaak maar dan koop ik er liever 2 zoals je al aanhaalde en scherpe
                Ik heb vroeger deze lens ook getest (weliswaar analoog) en ben het volledig eens met Tubbs

Mvg
                Remip
                Nieuwe website

Comment

Working...
                X