Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Iemand deze combinatie al eens gebruikt ? Wat is de ervaring ?
Misschien een domme vraag, maar is het een alternatief voor een langere macro, zoals de zo populaire Sigma 180
Vraagske voor de Frans denk ik.Die weet daar waarschijnlijk alles over.Zelf gebruik ik de 60mm en de 200mm macro van Nikon maar de 105mm heb ik nog nooit in m'n pollen gehad.
Het zal zeker bruikbare resultaten opleveren maar ik denk dat een Sigma 150mm veel mooiere resultaten zal geven.
Als je de Kenko Pro 1.4 hebt, die zou ik zelf nou wel weer ns met de Sigma 150mm willen testen
Je brandpunt wordt wel langer maar bij 1:1 ook weer niet zoveel omdat de 105mm bij 1:1 geen 105mm meer is maar minder. met de converter ben je wel bij machte om verder te gaan dan 1:1 en heeft dus zeker z'n meerwaarde...
Groetjes Edwin
Comment