Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tamron 28-75 2.8 op een 5D canon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tamron 28-75 2.8 op een 5D canon

Werkt een tamron 28-75 2.8 ook op een 5D van canon?
    Op hun site vind ik er niks van terug,volgens een verkoper zou deze een ef-s vatting hebben en dus enkel op 300 350 en 20 D werken??
    Op de site vind ik hier niks van terug

mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Re: Tamron 28-75 2.8 op een 5D canon

Enkel Canon maakt EF-s lenzen!

Andere merken maken wel lenzen die enkel op body's toepasbaar zijn met een cropfaktor 1.5 / 1.6. Maar dan nog passen die op een 5D, alleen ga je vignettering hebben waar je niet naast kan kijken

Zo snel mogelijk naar een andere verkoper, want den deze kent er niks van

Voor meer info over de afkortingen moet je maar eens in m'n sign-off kijken

Comment

Als ik mij niet vergis werkt deze tamron lens op alle slr camera's. Het is wel een Di-lens die speciaal ontworpen is voor digitale camera's, maar die past ook op FF sensors. De Di II lenzen echter zijn uitsluitend gemaakt voor APS-size sensors.
      Apple Inc. rulez

Comment

Amai tony dat was snel,ik had al info ivm afkortingen gevonden op de site van tamron en gezien dat enkel DI-II enkel voor dslr gemaakt waren maar de 28-75 heeft dit niet.Dus zou ze later wel op een 5D moeten werken.

Die verkoper die me dat vertelde is hier een sponser die we allemaal kennen op BD

mir

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir
          Die verkoper die me dat vertelde is hier een sponser die we allemaal kennen op BD
          Oesje, da's minder
          Ik heb die lens zelf ook gekocht met in het achterhoofd de hoop van ooit misschien een 1.3 of FF sensor te bezitten met een camera errond

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tony smeT
            Oesje, da's minder
            Ik heb die lens zelf ook gekocht met in het achterhoofd de hoop van ooit misschien een 1.3 of FF sensor te bezitten met een camera errond
            Ja en als ze niet zou passen kan ik altijd de 300D+lens in pakket verkopen he.
            Kan ze nieuw kopen bij onze BD-leverancier voor 330 euro.voor die prijs kan je ze niet in Duitsland bestellen.Goedkoopste is topvision 312 euro maar dan komen er nog verzendkosten bij.

ps vandaag eens de prijs gaan vragen in een Fotozaak achter de hoek : bijna 500 euro

Vandaag op de radio gehoord dat er zoveel meer via internet wordt gekocht,hoe zou dat nu komen

mir

Comment

Stuur die sponsor maar eens de link naar dit topic

Comment

voor die prijs kan je ze niet in Duitsland bestellen.Goedkoopste is topvision 312 euro
                Klopt niet, in Duitsland te vinden voor € 286,99
                PM sent
                Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

Comment

Ok maar sommige tamrons zijn slecht geregeld uit de fabriek.Ze kijken daar niet zo nauw.Je zal zo maar een lens opgestuurd krijgen;als je ze hier in Belgie koopt kan je ze eerst in de winkel testen,of thuis en dan zelf terug brengen ipv op te sturen naar Duitsland.
                  mir

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haai8
                    Klopt niet, in Duitsland te vinden voor € 286,99
                    PM sent
                    Is dat zo'n staatsgeheim Is toch nuttige info voor iedereen!!

Comment

maar in die pm staat niet meer dan hier
                      Weet dus ook nog niet welke zaak haai8 bedoeld

mir

Comment

Ok maar sommige tamrons zijn slecht geregeld uit de fabriek.Ze kijken daar niet zo nauw.Je zal zo maar een lens opgestuurd krijgen;als je ze hier in Belgie koopt kan je ze eerst in de winkel testen,of thuis en dan zelf terug brengen ipv op te sturen naar Duitsland.
                        mir
                        Yeah right, en bij Ome Canon is alles perfect (zie bv de 24-105L miserie, de back- en front focus in het begin op de 20D etc), zie bij Nikon hun batterijen, de Sigma troubles op de 200D etc etc etc etc...
                        Breekt mijne mond nie open hé

Comment

maar in die pm staat niet meer dan hier
                          Weet dus ook nog niet welke zaak haai8 bedoeld

mir
                          Is ondertussen opgehelderd, in mijn poging om een forumlid te snél te willen helpen was ik even vergeten de link te geven...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haai8
                            Yeah right, en bij Ome Canon is alles perfect (zie bv de 24-105L miserie, de back- en front focus in het begin op de 20D etc), zie bij Nikon hun batterijen, de Sigma troubles op de 200D etc etc etc etc...
                            Breekt mijne mond nie open hé
                            problemen gebeuren .. en de manier waarom een merk proactief deze problemen oplost kan een verschil uitmaken .. en elk merk zal wel ergens een zwak punt en ergens anders een sterk punt hebben tov de concurrentie .. in marketing termen heet dat dat een "Unique Selling Proposition"

Comment

Beste Tony, als er mensen interesse hebben dan sturen ze maar een PM...of ze googlen zelf maar een beetje...ik ga hier géén aktieve reclame maken en zo potentiële klanten afsnoepen van onze "HOF-leveranciers" waar ik trouwens ook al heel wat heb gekocht, en ja zelfs dingen die in het buitenland goedkoper waren......da's een kwestie van respect want ik heb steeds een zéér goede service van hen verkregen

Ik had beter niet gereageerd...

Comment

Working...
                              X