Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie heeft hier de Sigma 24-60mm f2,8 EX DG ??

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wie heeft hier de Sigma 24-60mm f2,8 EX DG ??

Oorspronkelijk geplaatst door racekonijn
    Alvorens je zegt dat ik niet betrouwbaar ben kan je misschien beter eerst nadenken
    Ik zeg niet dat jij niet betrouwbaar bent, maar ik DENK dat je REACTIE niet betrouwbaar is, goed lezen he

Niet iedereen is zo perfect als u natuurlijk
    Deze zin slaat nergens op

Trouwens hoef ik me niet te verantwoorden t.o.v jou
    Daar ben je toch mee bezig dacht ik zo

Als je dan toch zeker bent dat ze perfect is waarom dan nog zagen en zeveren over die lens ?? Koop ze dan ineens .
    Als je opgelet had dan zag je dat ik deze lens allang heb.

Ik weet nu hoe bepaalde mensen hier denken en voor mij hoeft het niet meer
    Beetje kort door de bocht hoor.
    Ik vind jou reactie toch wel een beetje overdreven.

Gr Kees
    Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KvP
      Ik zeg niet dat jij niet betrouwbaar bent, maar ik DENK dat je REACTIE niet betrouwbaar is, goed lezen he

Deze zin slaat nergens op

Daar ben je toch mee bezig dacht ik zo

Als je opgelet had dan zag je dat ik deze lens allang heb.

Beetje kort door de bocht hoor.
      Ik vind jou reactie toch wel een beetje overdreven.

Gr Kees
      Waarom geef je dan zulke commentaar over het feit dat de lens weg is ?? En dit terwijl je er geen bal vanaf weet wat er met die lens gebeurd is .

Als jij opgelet had dan had je gelezen dat mijn exemplaar op een 350D gebruikt is en heb daarna duidelijk gemaakt dat ze eventueel op andere body/merk welk goed zou kunnen presteren

enne...... kort door de bocht ?? Durf zeggen dat ik als geen ander weet hoe een bocht te nemen

Denk van mijn reactie wat je wil , wat ik van u en uw reacties vind hou ik liever voor mezelf

En nu graag ontopic : De lens is schitterend ( zulke commentaar lezen ze blijkbaar liever )
      Canon EOS ...D + enkele "L" glaasjes ( zo van die snelle ) + een goe bliksembakske ( 580 ) + een stevig statiefke met deftig kopke

Comment

Deze flauwekul tussen Kvp en racekonijn heeft hier al veel te lang geduurd.
        Toen ikzelf een paar dagen geleden hier op BD informatie zocht over de 24-60 had ik ook mijn bedenkingen.

De winkel heeft de lens van racekonijn teruggenomen en hij heeft zijn geld teruggekregen. Wel, dat is dus niet hetzelfde als bij zijn topic in "aangeboden":

Lens is verkocht

Mag slotje op
        Conclusie: als de boel koosjer is, wees dan een beetje duidelijker, dan worden misverstanden en overbodige discussies vermeden.

Dit even gezegd zijnde, graag terug on topic.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door shift
          Toen ikzelf een paar dagen geleden hier op BD informatie zocht over de 24-60 had ik ook mijn bedenkingen.
          En heb je ze nu aangeschaft?

mir
          De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Working...
          X