Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vraagje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• vraagje

is deze lens OK ???
    "Sigma 28-70 F 2.8 EX Aspherical "

Re: vraagje

De Tamron 28-75 f2,8 krijgt over het algemeen toch net iets meer punten dan de Sigma 28-70 f2,8.

Voor meer informatie kan je hier eens gaan rondneuzen:
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Comment

Om 't simpel te houden en geen vergelijkingen te maken : als je deze lens ergens op de kop kunt tikken zou ik het niet laten, de EX lensen van Sigma gaan van goed tot zeer goed.
      fotosite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door elsan
        Om 't simpel te houden en geen vergelijkingen te maken : als je deze lens ergens op de kop kunt tikken zou ik het niet laten, de EX lensen van Sigma gaan van goed tot zeer goed.
        Om het ook maar kort te houden deze 28-70 laat je het best liggen waar'ie ligt. Soft, langzame focusering, lawaaierig, zeer CA gevoelig en het ding vreet stroom. Geloof me, ik heb 'm gehad en was blij 'm zonder al te veel verlies weer te kunnen verkopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joost
          Om het ook maar kort te houden deze 28-70 laat je het best liggen waar'ie ligt. Soft, langzame focusering, lawaaierig, zeer CA gevoelig en het ding vreet stroom. Geloof me, ik heb 'm gehad en was blij 'm zonder al te veel verlies weer te kunnen verkopen.
          ik kan het niet beter onder woorden brengen...klopt als een bus..
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Is de Tamron 28-75 dan wel goed? Of beter?
            Raf

Comment

Ik heb over de Tamron 28-75/2.8 nog niets dan goeds gehoord, gezien of gelezen. 'k Heb me er vandaag ook zelf één aangeschaft, en inderdaad, ze is snel en scherp. Schitterende prijs-kwaliteit verhouding. Een aanrader dus.

Gr's, Wim

Comment

Working...
              X