Howdy folks,
Wel zal maar met deur in huis vallen
Die 50 1.8 prime is knap lenske en goede resultaten, maar ja maar te lang
Welke zouden julie mij aanraden, heb onlangs wat fotokes genomen van country linedansen en heb enkel de hoofden en niet de voetjes of omgekeerd voetjes wel en geen enkel persoon met hoofd.
Is wel grappig maar niet de bedoeling
Dus ik wil er alles op de foto zodat alles een mooier geheel vormt.
Dus maar de 28-70 F2.8 van Sigma opgezet en elke foto op 28mm getrokken.
Wat al veel beter was, maar zo een toeter van 14 cm lang is toch nie alles.
Dus wat is er al zo van prime op de markt te verkrijgen dat iets tussen de range 24mm en 50mm maar liefst korter dan 50 mm.
Of zijn er voorstanders van een ander groothoeklenske in de plaats van de 18-55 kitlens bij EOS 300D die momenteel in de kast ligt en niet zo geschikt is voor slecht verlichte ruimtes zoals de dansvloer.
Grts
Formatje
Wel zal maar met deur in huis vallen
Die 50 1.8 prime is knap lenske en goede resultaten, maar ja maar te lang
Welke zouden julie mij aanraden, heb onlangs wat fotokes genomen van country linedansen en heb enkel de hoofden en niet de voetjes of omgekeerd voetjes wel en geen enkel persoon met hoofd.
Is wel grappig maar niet de bedoeling
Dus ik wil er alles op de foto zodat alles een mooier geheel vormt.
Dus maar de 28-70 F2.8 van Sigma opgezet en elke foto op 28mm getrokken.
Wat al veel beter was, maar zo een toeter van 14 cm lang is toch nie alles.
Dus wat is er al zo van prime op de markt te verkrijgen dat iets tussen de range 24mm en 50mm maar liefst korter dan 50 mm.
Of zijn er voorstanders van een ander groothoeklenske in de plaats van de 18-55 kitlens bij EOS 300D die momenteel in de kast ligt en niet zo geschikt is voor slecht verlichte ruimtes zoals de dansvloer.
Grts
Formatje
Comment