Hello folks ,
de trip naar Aken komt dichterbij dus worden ook de twijfels groter
Ben dus van plan glasbak beetje uit te breiden maar twijfel tussen bepaalde lenzen . De lenzen zouden moeten dienen voor huis-tuin en keukenfoto's al dan niet indoor en sportfotografie , meestal outdoor.
Voor de huis - enz........ foto's twijfel ik tussen :
Canon 17-85 IS USM
Canon 24-70 2.8 L
Canon 24-105 4.0 L IS
Mijn twijfel gaat vooral over scherpte en gebruik indoor , ik weet dat de 24-70 de meest lichtsterke is maar vraag me af of met de anderen ook geen deftige foto's gemaakt kunnen worden ??
Iemand ervaring mee ??
Voor de sportfoto's gaat het tussen de 70-200 2.8 L IS en de 300 4.0 IS
Hierbij gaat het vooral over de snelheid van scherpstelling en range .
In ieder geval zal er een 1.4 extender bijgekocht worden .
Heb momenteel de 70-200 L 4.0 , zeer tevreden van maar voor snelle circuitfoto's lijkt de AF me iets te traag . Als ik de 70-200 2.8 zou nemen gaat deze de deur uit ( intresse iemand ?? ) .
Hoop dat via argumenten en ervaringen de leden van BD me kunnen helpen bij dit keuzeprobleem
de trip naar Aken komt dichterbij dus worden ook de twijfels groter
Ben dus van plan glasbak beetje uit te breiden maar twijfel tussen bepaalde lenzen . De lenzen zouden moeten dienen voor huis-tuin en keukenfoto's al dan niet indoor en sportfotografie , meestal outdoor.
Voor de huis - enz........ foto's twijfel ik tussen :
Canon 17-85 IS USM
Canon 24-70 2.8 L
Canon 24-105 4.0 L IS
Mijn twijfel gaat vooral over scherpte en gebruik indoor , ik weet dat de 24-70 de meest lichtsterke is maar vraag me af of met de anderen ook geen deftige foto's gemaakt kunnen worden ??
Iemand ervaring mee ??
Voor de sportfoto's gaat het tussen de 70-200 2.8 L IS en de 300 4.0 IS
Hierbij gaat het vooral over de snelheid van scherpstelling en range .
In ieder geval zal er een 1.4 extender bijgekocht worden .
Heb momenteel de 70-200 L 4.0 , zeer tevreden van maar voor snelle circuitfoto's lijkt de AF me iets te traag . Als ik de 70-200 2.8 zou nemen gaat deze de deur uit ( intresse iemand ?? ) .
Hoop dat via argumenten en ervaringen de leden van BD me kunnen helpen bij dit keuzeprobleem
Comment