Zijn hier al reviews van beschikbaar?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe Nikon 18-200 VR
Collapse
X
-
-
Re: Nieuwe Nikon 18-200 VR
Oorspronkelijk geplaatst door Geert AldersZijn hier al reviews van beschikbaar?
Maar zo'n review is uitsluitend geschikt als interessant leesvoer, en niet om een aankoopbeslissing te nemen...
Ben echter ook wel nieuwsgierigNikon D200 en een grote zak glas
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TriplePIk denk dat die lens nog niet beschikbaar is, of anders pre productie...
Maar zo'n review is uitsluitend geschikt als interessant leesvoer, en niet om een aankoopbeslissing te nemen...
Ben echter ook wel nieuwsgierig
Het lijkt me toch nuttige info als je een degelijke review voor ogen krijgt. Zeker als die door Phil Askey of zo geschreven is.
Maar goed, nog nergens geen reviews dus of wat?
Groetjes Geert
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert AldersHmm... niet geschikt om een aankoopbeslissing te nemen... Op wat baseer jij je dan? De gebruikerservaring van de buurman die van zijn standaard 28/80 lensje is afgestapt?
Het lijkt me toch nuttige info als je een degelijke review voor ogen krijgt. Zeker als die door Phil Askey of zo geschreven is.
Maar goed, nog nergens geen reviews dus of wat?
Groetjes Geert
Ik bedoel: ik zou me niet baseren op een review van een pre-productie exemplaar.
Da's alles.
En ik heb inderdaad nog niets concreet gelezen/gezien.
Groetjes,
PatrickNikon D200 en een grote zak glas
Comment
-
-
Op sommige websites staat dat dank zij de nieuwe VR II de gebruiker sluitertijden tot 4x lager kan gebruiken, andere melden tot 4 stops (16x ?)
(wat volgens mij wel degelijk een verschil is)
Last edited by Paul C; 12 november 2005, 16:35.www.PhotoPC.be - BD0430BE - NiCaNolta
Comment
-
Inderdaad enorm, maar relatief...
Hier (http://www.belgiumdigital.com/nieuws/articleid/159) vind je een bericht gebaseerd op door Nikon aangeleverde informatie. Er is dus sprake van 4 STOPS. Maar dat al slechts in zeer uitzonderlijke gevallen zijn geweest, maar ja, het maximale dat er is uitgehaald geweest, telt, en is het meest spectaculaire om te verkopen...
Vier stops is zeker niet de winst die ik ermee pleeg te maken..
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...]
Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
Comment
-
Hi
niet echt een review maar toch enkele images op production version
gtx
marcBD0519BE - Nikon d70, Sony dsc-t30, ACDSEEpro 8, PE 3.0
It is more important to click with people than to click the shutter - Alfred Eisenstaedt
Comment
-
Zoals gewoonlijk zal Ken Rockwell er als de eerste bij zijn.
Alvast op te volgen: KenRockwell 18-200VRgroeten,
Bjorn
Nikon D90, Nikkor 18-70, Nikkor 70-210, Nikkor 18-200 VR, Tamron 17-50.
Comment
Comment