Ik ga de d70s aanschaffen. Waarschijnlijk neem ik de sigma 18-200 erbij. Het is de bedoeling om voornamelijk honden in beweging( agility, pakwerk,...) te fotograferen. Is dit een goede start?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
honden fotograferen met D70S
Collapse
X
-
-
Re: honden fotograferen met D70S
ik gebruik hier meestal de 80-400 vr voor ..... 'k denk dat 200mm wat aan de korte kant gaat zijn, bij agility, kun je moeilijk in de hond zijn weg gaan staan, om DE foto te schieten.....To make your dreams come true, wake up
Comment
-
@rikketik: welke 70-200? Sigma (€800) / nikon (€1600)?
Anders wel een zeer scherpe actiefoto.Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning - Rich Cook
Comment
-
-
Misschien kan je wachten op de nieuwe lens van Nikon, de 18-200 mm met beeldstabilisatie. Het is wel nog afwachten of dit een goede lens is.Nikon D300 ♣ Nikkor 18-70mm f3.5-4.5 ED DX ♣ Nikkor 50mm f1.8 D ♣ Nikkor 70-200mm f2.8 VR ♣ Sigma 150mm f2.8 EX DG HSM APO Macro ♣ SB-600 ♣ Kenko AF ext. tubes 12,20,36mm
www.bartvo.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B@rTMisschien kan je wachten op de nieuwe lens van Nikon, de 18-200 mm met beeldstabilisatie. Het is wel nog afwachten of dit een goede lens is.
Ik sta ook op het punt voor een D70s te kopen, maar ik ga echt wachten op die lens. Natuurlijk valt af te wachten hoe de beeldkwaliteit en prijs gaan zijn. Volgens mij zal deze lens ook voor de sport(honden)-fotografie geschikt zijn!
Comment
Comment