voor het zoeken naar juiste combinatie. Ik wil een Canon20D gaan aanschaffen, met daarbij max. 3 lenzen. Het hoge segment heb ik al uitgezocht, dat gaat de Canon 70-200 f4 worden. De macro komt pas later.
Maar waar ik niet uitkom is de lens voor het lage bereik (dus tot ongeveer 70 of 85mm)
Telkens als ik denk dit gevonden te hebben, zie ik in een test staan dat deze traag is, of optisch niet je van het.
Ik kijk hiervoor bij
Lens performance survey
Als ik deze test heel strak zou aanhouden worden er niet echt veel goede lenzen gemaakt, ook niet door Canon,dus ik denk dat het gerelativeerd moet worden.
Hoe SLOW is slow?
Betekent dit: Bijna niet mee te werken, of
gewoon goed te doen??
En zit er werkelijk zoveel verschil tussen Canon en Sigma lenzen? Zelfs bij lenzen van F2.8 zou de AF nog Slow zijn
Wie heeft ervaring met de Canon EF-s 17-85 OF de canon ef 24-85/3.5-4.5 usm en helpt me met OBJECTIEVE informatie?
Ik weet:het zijn veel vragen , maar ik kan mijn geld slechts 1 maal uitgeven..
Maar waar ik niet uitkom is de lens voor het lage bereik (dus tot ongeveer 70 of 85mm)
Telkens als ik denk dit gevonden te hebben, zie ik in een test staan dat deze traag is, of optisch niet je van het.
Ik kijk hiervoor bij
Lens performance survey
Als ik deze test heel strak zou aanhouden worden er niet echt veel goede lenzen gemaakt, ook niet door Canon,dus ik denk dat het gerelativeerd moet worden.
Hoe SLOW is slow?
Betekent dit: Bijna niet mee te werken, of
gewoon goed te doen??
En zit er werkelijk zoveel verschil tussen Canon en Sigma lenzen? Zelfs bij lenzen van F2.8 zou de AF nog Slow zijn
Wie heeft ervaring met de Canon EF-s 17-85 OF de canon ef 24-85/3.5-4.5 usm en helpt me met OBJECTIEVE informatie?
Ik weet:het zijn veel vragen , maar ik kan mijn geld slechts 1 maal uitgeven..
Comment