Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikkor 300mm 2.8 VR - proberen ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nikkor 300mm 2.8 VR - proberen ?

Mijn zwaarste lens is momenteel de 80-400 (1.4kg) en de 300 F/4 (1.5kg)
    Ik zou eens graag deze joekel van 2.8kg proberen om aan te voelen hoe hij in de hand ligt, of het mogelijk is om scherpe foto's uit de hand te nemen (de VR zou toch moeten helpen), hoe de lens reageerd met een TC, enz.

Heeft iemand een idee waar ? Op Corne zijn lenzendag (als die nog doorgaat) misschien ?
    Last edited by JePe; 24 augustus 2005, 18:04.
    BD0497BE : Nikon body + glas
    www.RudyVerrijt.info

Re: Nikkor 300mm 2.8 VR - proberen ?

Op het forum van Nikon Café lopen er nogal wat rond met deze lens (al dan niet in combinatie met TC-14EII/TC-17EII). Ik heb daar al schitterende foto's gezien uit de hand maar het spreekt vanzelf dat je met deze lens geen uren aan een stuk moet rondlopen.
    Er zijn er ook nogal wat die gebruik maken van een monopod en anderen van een tripod maar dan de VR uitschakelen.
    Website: http://www.d-eye.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JePe
      Heeft iemand een idee waar ? Op Corne zijn lenzendag (als die nog doorgaat) misschien ?
      Corné gaat volgens mij nooit een lens van bijna 5000€ meenemen op een lenzendag.

Als je wilt mag je mijn lens eens komen testen (De eerste versie van de 300mm f/2.8)

Sven

Comment

@Sven,
        Bedankt voor het aanbod.
        Je hebt de AF-s 300 f/2.8D II als ik me niet vergis ? Voor het gewicht komt hij al aardig in de buurt.
        Ik zal zien wat de verdere reacties zijn, anders neem wel eens contact op via PM. Het is niet heel dringend
        BD0497BE : Nikon body + glas
        www.RudyVerrijt.info

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JePe
          @Sven,
          Bedankt voor het aanbod.
          Je hebt de AF-s 300 f/2.8D II als ik me niet vergis ?
          Neen, ik heb de aller eerste versie die nog iets steviger en dus zwaarder is

Laat maar iets weten via e-mail of pm

Sven

Comment

Working...
          X