Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

webwinkel corné van ieperen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: webwinkel corné van ieperen

Oorspronkelijk geplaatst door GeertB
    Heb mijn verschuldigd bedrag vooraf overgeschreven (na een korte twijfel). Iedereen die met Corné kennis gemaakt heeft, weet dat je bij deze persoon in vertrouwen vooraf kan betalen .
    ik heb zelf geen korte twijfel, lens besteld, betaald en achteraf gehoord dat hij zo goed als niet leverbaar was en geld gewoon teruggestort!

via internet moet je gewoon vertrouwen hebben, anders werkt het niet, ik betaal zonder probleem soms vrij grote bedragen aan totale vreemden in amerika of canada voor unieke stukken van oldtimerkes.... en dan nog met VISA, nog nooit problemen gehad...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beauceron
      Natuurlijk,

Je krijgt zijn rekeningnummer en je schrijft via de bank over, na betaling ontvang je de goederen.

Of betalen aan UPS.

Je kan hem ook steeds mailen. Let wel hij is pas terug op 2-08
      Zijn vakantie eindigt op 2.8 maar hij heeft me inmiddels toch alweer een mail gestuurd om een bestelling te bevestigen en enkele vragen te beantwoorden.
      Dat soort service begint zéér zeldzaam te worden.
      Fullator
      Fotostudio Candela Zone
      website: http://www.chronax.be
      website: http://www.marquisemodels.eu

Comment

Ik ben zo stilaan toch gewonnen voor Corné, ik zal dan maar de 50mm 1.8 II bij hem bestellen. Mét voorafbetaling

Comment

Betaal steeds cash bij Corné. Gemakkelijkst imho.

Groetjes,
          Pol.
          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

gewoon er effe heen rijden, gezellig daar en goeie koffie en je ziet er nog eens andere BD leden.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door T-design
              ik heb zelf geen korte twijfel, lens besteld, betaald en achteraf gehoord dat hij zo goed als niet leverbaar was en geld gewoon teruggestort!

via internet moet je gewoon vertrouwen hebben, anders werkt het niet, ik betaal zonder probleem soms vrij grote bedragen aan totale vreemden in amerika of canada voor unieke stukken van oldtimerkes.... en dan nog met VISA, nog nooit problemen gehad...
              komt er bij u dan ook zoveel bij als je je afrekening krijgt van visa
              heb bij pin in australia 2 cf kaartjes van 1 giga gekocht aan 69,90 € stuk + 1 xd kaartje van 512 mb aan 60,90 € totaal 200,70€ +verzending 18 € is totaal 218,70 € vandag mijn afrekening gekregen van visa 242,70 € !!!!
              da is maar effkes 24 € meer hoe komt da en kan dit zo maar???
              grtz tweetty
              bd0379be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tweetty
                heb bij pin in australia 2 cf kaartjes van 1 giga gekocht aan 69,90 € stuk + 1 xd kaartje van 512 mb aan 60,90 € totaal 200,70€ +verzending 18 € is totaal 218,70 € vandag mijn afrekening gekregen van visa 242,70 € !!!!
                grtz tweetty
                da hebde nie voor bij corne zenne

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tweetty
                  grtz tweetty
                  Is een veel voorkomend probleem met PIN... De koersen die op zijn site staan zijn niet helemaal correct.
                  Ik kijk altijd eerst op http://www.xe.com/ wat de huidige koers is met de AUS dollar... Dan sta je niet voor verrassingen...
                  Is natuurlijk niet helemaal correct, vaak kom je dan uit dat Duitsland of Nederland een even goede koop was...
                  Nikon D300 & een beetje glas...
                  Iets kleiners als carry everywhere

Comment

ik werk met PAYPALL, de verkoper krijgt onmiddelijk zn geld en het kost iets van een euro per verichting naar het schijnt hoewel ze mij nog nooit een euro hebben gerekend voor een transfer, bij paypall, krijg je net voor je de betaling bevestigd het eindtotaal en altijd tegen de huidige koers verrekent, dus geen verassingen op het eind van de maand....

Comment

ik werk met PAYPALL, de verkoper krijgt onmiddelijk zn geld en het kost iets van een euro per verichting naar het schijnt hoewel ze mij nog nooit een euro hebben gerekend voor een transfer, bij paypall, krijg je net voor je de betaling bevestigd het eindtotaal en altijd tegen de huidige koers verrekent, dus geen verassingen op het eind van de maand....
                      doe ik ook, zeer handig, snel en veilig!

Comment

PayPal is een zeer efficiente betalingswijze. Voor de koper worden er geen commissies aangerekend, alleen voor de verkoper .
                        Canon 1Ds MKII, EF 14mm f/2.8, EF 24mm f/1.4L USM, EF 35mm f/1.4L USM, EF 50mm f/1.4 USM, EF 85mm f/1.2L, EF 135 f/2L, EF 200mm f/2.8, Gitzo 1127 & Kirk BH1 & Leica Digilux 2

Comment

Working...
                        X