Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik eet al een dik half jaar boterhammen met jam zodat ik lenskes kan kopen bij Corné. Al een paar keren is hij thuis geweest en ge weet wat dat wil zeggen hé?
Ik mijn bigma onlangs bij Corne bestelt. Goede service tegen een goede prijs. Foto konijnenberg en corne van iperen zijn voor mij de enige twee winkels waar je zeker weten goed kan winkelen. Overigens Cvaniperen zwerft hier ook rond.
Nikon D70 | nikkor AFS DX 18-70 f/3.5-4.5G | Nikkor AF 70-300 f/4-5.6G |Lowepro Nova 4 AW | Manfrotto 55db + 141RC
Ik ben de positieve ervaringen hier gevolgd en heb nu een Canon 16-35 L in bestelling. Corné beloofde dat die nog leverbaar zou zijn voor ie met vakantie vertrekt... Ik wacht vol vertrouwen af.
Tot dusver heel snel antwoord op m'n vragen; dat is op zich al bijzonder prettig.
Canon 1D Mark II; flitsers en het nodige gLasservies...
Ook aan deze kant niets dan lof over Corne , bij hem zowel een lens als een tas gekocht , beiden keer zonder enig probleem de spullen ontvangen.
Vrees alleen dat dit niet de laatste keer is dat ik iets bij hem besteld heb
Comment