Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

webwinkel corné van ieperen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: webwinkel corné van ieperen

    Ik vind het ook muggenziften, maar het is geen kwestie van zoeken geweest.
    de shopsurvey van t.net is de eerste plek waar ik kijk om een indruk te krijgen van een webshop.

    Hier leek het even of het nooit fout gaat bij Corné maar ook hij is maar een mens
    Onze T2b. D70, Tamron 17-50, Tokina 50-135

    Comment


    • #47
      Re: webwinkel corné van ieperen

      Originally Posted by hjs
      Volgens Corne gaat het ook wel eens mis hoor

      hier bv een reaktie die wat minder is.



      Die laatste is volgens mij een ongeduldig manneke dat de leveringsvoorwaarden niet leest of denkt dat die niet voor hem zijn.
      Normale leveringstijden zijn "14 werkdagen".
      Deze tijden zijn "indicatief".
      Of met andere woorden "wat zijn we toch ongeduldig als we een nieuw stuk speelgoed besteld hebben"

      Groetjes

      JO
      Groetjes
      ----JO

      Comment


      • #48
        Re: webwinkel corné van ieperen

        Oorspronkelijk geplaatst door T-design
        ik heb die "negatieve" ervaringen eens gelezen, zit behoorlijke muggezufterij bij hoor...
        de nagel op de kop...

        Comment


        • #49
          Re: webwinkel corné van ieperen

          Vandaag 2 email's gestuurd en direct antwoord gekregen DIT is pas service!

          Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
          Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

          Comment


          • #50
            Re: webwinkel corné van ieperen

            ja, en dan te zeggen dat ie in verlof is (heb ook emailtjes gekregen)

            You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
            [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
            Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


            Comment


            • #51
              Re: webwinkel corné van ieperen

              Oh mijn dag kan niet meer stuk vandaag!

              Mijn resultaten binnen en nu net kwam der nog iemand binnen, de Corne met mijn bestelling

              Ik was aant verven en heb hem geen drankje aangeboden. De volgende keer maak ik dat goed

              Dank je Corne!!!


              Greetz, RonnyE

              Comment


              • #52
                Re: webwinkel corné van ieperen

                Ah, bij u is ie ook langs geweest...
                Toch een schitterende service hoor!
                Jammergenoeg geen tijd voor een kop koffie of iets fris; misschien volgende keer?
                Canon 1D Mark II; flitsers en het nodige gLasservies...

                Comment


                • #53
                  Re: webwinkel corné van ieperen

                  dacht bijna dat hij je geholpen had met verven...

                  die man is ertoe in staat hoor!!
                  foto als spiegel of als venster?

                  Comment


                  • #54
                    Re: webwinkel corné van ieperen

                    Ik heb er helemaal niets om aan te merken op hem, kwa lensboer, is Corné het gewoon, dé lensboer der lensboeren, 'k ben superkontent, al zeg ik het zelf !! Snelle levering en goeie prijzen!
                    Sedert ik m'n 70-200 2.8 VR-lenske heb, wil ik méér ... ... (maar terug eerst wat centjes sparen)
                    ---------------------------------------------
                    Nikon D750 + wat glasservies

                    Comment


                    • #55
                      Re: webwinkel corné van ieperen

                      Gewoon ook even mijn tevredenheid over Corné uiten .

                      Mijn nieuw 'equipment' (DSLR + 2 lenzen) werd hoogst persoonlijk afgeleverd met nog wat uitleg erbij over garantie, cash-back etc...

                      Hij vertrouwde me zelfs toe dat de 2 lenzen door hem zelf getest geweest zijn op front- en backfocus op zijn gecalibreerde fototoestel.

                      Volgens mij bestaat er geen betere service.
                      Greetz Geert.
                      Canon gerief...

                      Comment


                      • #56
                        Re: webwinkel corné van ieperen

                        Ben eveneens zéér tevreden van Corné. Hij biedt een meerwaarde ivm andere webwinkels door zijn uitstekende professionele kennis, aan huis levering (en ik woon in de buurt van Leuven) met een vriendelijk woordje, persoonlijke email antwoorden etc...
                        Ik hoop dat hij veel mag verkopen, want zijn formule werkt, al zal zijn winstmarge wat minder zijn.
                        Het is altijd fijn om uw geld te spenderen aan iemand die vetrouwen biedt en waarbij je het gevoel hebt dat je de juiste prijs hebt betaald.
                        Veel plezier om bij hem te kopen zou ik zeggen !

                        Comment


                        • #57
                          Re: webwinkel corné van ieperen

                          Kan de betaling ook gebeuren zonder dat je over internet gegevens moet invullen ? Dus via overschrijving ofzo nadat je je gerief hebt ontvangen ?

                          Want over internet betalen doe ik niet(daarom dat ik ook alles via otto koop)

                          Comment


                          • #58
                            Re: webwinkel corné van ieperen

                            Oorspronkelijk geplaatst door Flat-6
                            Kan de betaling ook gebeuren zonder dat je over internet gegevens moet invullen ? Dus via overschrijving ofzo nadat je je gerief hebt ontvangen ?

                            Want over internet betalen doe ik niet(daarom dat ik ook alles via otto koop)
                            Natuurlijk,

                            Je krijgt zijn rekeningnummer en je schrijft via de bank over, na betaling ontvang je de goederen.

                            Of betalen aan UPS.

                            Je kan hem ook steeds mailen. Let wel hij is pas terug op 2-08

                            Comment


                            • #59
                              Re: webwinkel corné van ieperen

                              Ben ook uiterst tevreden van Corné. Al mijn objectieven en accessoires komen van bij hem. Had hem laatst nog gemaild ivm een probleem aan de sluitingen van één van mijn Loweprotassen, bij hem gekocht vorig jaar in september. Heeft mij ondertussen laten weten dat hij zijn best zal doen om de tas te laten vervangen. Van service gesproken. Is er steeds om met raad en daad bij te staan.

                              Groetjes,
                              Pol.
                              Leeft en LAAT LEVEN !

                              Comment


                              • #60
                                Re: webwinkel corné van ieperen

                                Oorspronkelijk geplaatst door Flat-6
                                Kan de betaling ook gebeuren zonder dat je over internet gegevens moet invullen ? Dus via overschrijving ofzo nadat je je gerief hebt ontvangen ?

                                Want over internet betalen doe ik niet(daarom dat ik ook alles via otto koop)
                                Indien je ook vooraf betaling niet vertrouwt : cash bij persoonlijke aflevering is ook steeds mogelijk, maar dan kan je die dag wel met een aanzienlijk bedrag in je zakken rondlopen .

                                Heb mijn verschuldigd bedrag vooraf overgeschreven (na een korte twijfel).
                                Iedereen die met Corné kennis gemaakt heeft, weet dat je bij deze persoon in vertrouwen vooraf kan betalen .
                                Greetz Geert.
                                Canon gerief...

                                Comment

                                Working...
                                X