Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heeelp! keuze zoomlens

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Heeelp! keuze zoomlens

ik zit hier al dagen men kop te breken over wat ik in ruil van de bigma zou kopen.

Volgende keuzes zijn

70-200L f2.8
    70-200L f4
    300 L f4

het meeste twijfel ik tussen de 70-200L f4 en 2.8. Ik wil een vlijmscherpe lens !

Grtz kurt
    Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
    http://www.racenews.be

Re: Heeelp! keuze zoomlens

De Sigma 70-200 2.8.. APO deze is kwalitatief net zo goed als de canon L-serie.. en een stuk goedkoper..

Ik heb deze lens en ben zeer tevreden.. Supersnelle focus en haarscherp.
    www.stayonthescene.nl
    Manga Huisman
    Freelance Fotograaf

Comment

ik ben gecharmeerd van de witte lenzen. Ik heb ook mn bigma verkocht en wil eind vd maand een andere lens kopen.

Mijn twijfel is nog tussen de 70-200L 2.8 met eventueel 2x extender en tussen de 100-400L

Comment

75% kans zit er toch in dat het de 70-200L 2.8 wordt. ja die 2.8 . grtz Kurt
        Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
        http://www.racenews.be

Comment

En ik me maar afvragen waarom er bij Nikon en Canon idioten zijn die nog steeds zilveren en witte lenzen willen leveren!
          Sony en Olympus
          Fotoseries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spanjaart
            En ik me maar afvragen waarom er bij Nikon en Canon idioten zijn die nog steeds zilveren en witte lenzen willen leveren!
            Toch niet speciaal voor Ricardo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door manga
              De Sigma 70-200 2.8.. APO deze is kwalitatief net zo goed als de canon L-serie.. en een stuk goedkoper..

Ik heb deze lens en ben zeer tevreden.. Supersnelle focus en haarscherp.
              Toch wel niet , de lens is een pak tragen en zeker niet zo scherp .
              http://www.dullaert.net

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spanjaart
                mr T mode: "I pitty a fool who raises self esteem, by marking other peoples' equipments"

Comment

Blazor, vlijmscherp zijn ze alle drie. Kies de focusafstanden en max. diafragma die bij je passen en let op het verschil in grootte en gewicht.
                  Gijs
                  Canon apparatuur

http://gijsvo.fotopic.net/

Comment

Ga voor de 70-200 F2.8 L USM van Canon, ga je nooit spijt van hebben.

MVG, Jeff
                    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Eén bedenking, met een 2x TC ga je toch wel behoorlijk inboeten aan kwaliteit t.o.v. de lens zonder TC.

Indien je zo af en toe eens 400mm nodig hebt is het best een werkbare oplossing. Zit je echter veel in het 200 tot 400mm bereik Zou ik het nog eens ernstig overwegen.
                      Groeten,

Albert Jan

Website AJH
                      lidnummer: BD0371NL

Comment

Working...
                      X