Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik ben ook geen echte kenner, maar bij gebrek aan reacties wil ik toch deze doorgeven.
De Tamron is niet slecht, is naar mijn mening reeds een oudere lens, maar staat toch goed aangeschreven in verschillende tests.
Kijk ook even rond op 2de handssites, mits wat geduld, daar kan je met iets meer uit te geven de Nikon schuifzoom 80-200 mm/f 2.8 soms aantreffen, die een evenwaardige
of betere kwaliteit aanbiedt en een steviger constructie heeft.
Comment