Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

AF Canon EF 100 -400 + extender 1.4 II

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: AF Canon EF 100 -400 + extender 1.4 II

Oorspronkelijk geplaatst door Cois
    Die EF 100-400mm L IS heb ik al meer dan een jaar en is mijn meest gebruikte lens.......
    Maar met extender.......ik zit hier ook op nieuws te wachten.
    Wel, het zal een beetje afhankelijk zijn van exemplaar tot exemplaar want mijn 100-400 is zo goed als onbruikbaar met een 1.4x terwijl ik reeds anderen gezien heb die er zeer bruikbare foto's mee maken. Dus wat werkt bij iemand anders werkt daarom nog niet bij jou.

Comment

Hoe ongeduldig ik ook ben om dadelijk mijn nieuwe aanwinst (100-400) grondig te testen, ik zal er dit weekend niet in slagen om dat te doen. Vandaag een ganse dag babysit geweest van mijn twee kleinkinderen (doe ik met veel plezier hoor) maar die 2 patoeters (respectievelijk 18 maanden en 4 maanden oud) eisen een ganse dag aandacht en dan komt er van lenzen testen niet veel in huis. Morgen wordt de kleinste gedoopt en gezien ik de fiere dooppeter mag zijn zal ik morgen ook nog niet aan testen toe komen. Maar volgend weekend ga ik er zeker werk van maken.
      Luc
      BD0174BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lucky
        Hoe ongeduldig ik ook ben om dadelijk mijn nieuwe aanwinst (100-400) grondig te testen, ik zal er dit weekend niet in slagen om dat te doen. Vandaag een ganse dag babysit geweest van mijn twee kleinkinderen (doe ik met veel plezier hoor) maar die 2 patoeters (respectievelijk 18 maanden en 4 maanden oud) eisen een ganse dag aandacht en dan komt er van lenzen testen niet veel in huis. Morgen wordt de kleinste gedoopt en gezien ik de fiere dooppeter mag zijn zal ik morgen ook nog niet aan testen toe komen. Maar volgend weekend ga ik er zeker werk van maken.
        Ik weet ongeveer wat je bedoelt.
        Mijn kinderen zijn 3 maanden en slapen dus al niet meer constant.
        Vorige week zijn ze gedoopt en had ook mijn toestel meegenomen. Heb het 's avonds terug in de auto gezet en mijn teller stond nog steeds zoals de dag ervoor.
        En dit terwijl "alle" BD'ers in Winterslag zaten, ...

hesy.be
        BD0319BE

Comment

Working...
        X