Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankoop objectieven VS

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Aankoop objectieven VS

Hi;

In juli zit ik voor een maadje in de VS.
    Ik zou dan ook van de gelegenheid gebruik willen maken om ginds een objectief aan te schaffen, de prijzen liggen daar een stuk lager.
    Iemand van jullie die ervaring heeft met winkels in Las Vegas, L.A., sacramento, Reno of omgeving?

Tnx
    Tom
    My flickr space

Re: Aankoop objectieven VS

Ik heb eind vorig jaar een 17-40 f/4 L gekocht bij Samy's Camera.
    Belangrijk: je kunt onderhandelen over de prijs. De "online"-prijzen liggen lager dan de prijzen in de winkel. De reden wordt uitgelegd op de site.
    Je kan gemakkelijk deze lagere prijs bekomen in de winkel, maar je moet wel "naar de laagste prijs vragen".
    Let wel op bijkomende taxen die ter plaatse moeten betaald worden.

hesy.be
    BD0319BE

Comment

Probeer eens online bij B&H camera; deze zijn wel in NY, mss heb je een adres in de States naar waar je ze kan laten zenden! IS heel goedkôop als je daar bent!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rogierke
        Probeer eens online bij B&H camera; deze zijn wel in NY, mss heb je een adres in de States naar waar je ze kan laten zenden! IS heel goedkôop als je daar bent!
        Klopt, ze zijn een van de goedkoopste in de US, in alle andere staten zijn de winkels merkelijk DUURDER!

Maar reken uw BTW + invoertax van hier bij en je bent duurder uit dan aankoop hier.
        - 'controle' in de luchthaven is steeds mogelijk, OOK bij uw volgende reizen!!!(het gebeurd toch steeds bij een ander )

En wat als er problemen zijn, garantie buiten de u.s. is niet evidend en meestal NIET voorzien en/of zelfs mogelijk...

Ik zou alles eerst toch ff op een rijtje zetten en uw rekenmachiene er bij halen!

Comment

Working...
        X