Heeft er iemand van jullie ervaring met een EOS 300D in combinatie met de Sigma 80 - 400 OS? Ik ben al wat gaan zoeken op het forum en op het net in 't algemeen, maar ik heb tot op heden weinig informatie gevonden ( en de weinige informatie die ik vond sprak zichzelf dan nog tegen...)
Werkt de Sigma 80 - 400 OS nu wel of niet goed met de EOS 300D?
Is het bovendien de moeite waard om 300 euro extra te betalen voor de DG versie, wetende dat het niet de bedoeling is om de lens binnenkort terug te verkopen
Ik heb nl. nog nergens gelezen dat deze lens met een APS-C sensor last had van chromatische aberatie (ik had begrepen dat de DG coating vooral daarom in het leven geroepen was)
Bovendien weet ik niet of deze DG versie nu reeds beschikbaar is. Tenslotte meen ik mij te herinneren dat er ergens in een andere thread door Otto Knap beweerd werd dat de huidige lenzen (zelfs zonder DG-merk) reeds een DG coating hadden, maar dat die nog in een 'niet-DG' omhulsel staken...
Werkt de Sigma 80 - 400 OS nu wel of niet goed met de EOS 300D?
Is het bovendien de moeite waard om 300 euro extra te betalen voor de DG versie, wetende dat het niet de bedoeling is om de lens binnenkort terug te verkopen

Bovendien weet ik niet of deze DG versie nu reeds beschikbaar is. Tenslotte meen ik mij te herinneren dat er ergens in een andere thread door Otto Knap beweerd werd dat de huidige lenzen (zelfs zonder DG-merk) reeds een DG coating hadden, maar dat die nog in een 'niet-DG' omhulsel staken...
Comment