Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ben van plan om binnenkort een macrolens aan te schaffen maar ben nog niet echt uit welke?
welke vinden julie het best prijs / kwaliteit
Ervaringen en suggesties zijn welkom
Heb sinds een week een SIGMA 50mm 1:2,8 Macro.Heb dit speeltje 2de hand gekocht en voor mij is het een topper .Momenteel zijn er 2 foto's te zien bij macro en close up.
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
ik verwacht één dezer dagen mijn Nikkor 60 mm micro en Nikkor 105 mm micro, dan kan ik je al iets meer vertellen.
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
En ik zie net dat de "oude" 180mm bij www.Top-foto.de nog maar 479 euro kost . Die wordt uitverkocht omdat binnenkort de nieuwe "DG" versie uitkomt. De nieuwe versie is aangepast voor digitale toestellen, maar aangezien er hier geregeld perfecte foto's te zien zijn die met de oude versie gemaakt zijn, denk ik dat je er geen miskoop mee kan doen. Het verschil met de nieuwe versie kan zo heel groot niet zijn. (Alleen de prijs van de nieuwe is veel hoger.)
Ik heb net een dagje rondgewandeld met de 105mm 2.8 Nikkor en ik ben extreem verbaasd over de ongelovelijke kwaliteit van dit "lensje". De scherpte, totale afwezigheid van CA, dit is echt waar voor je geld.
Ik heb em dus kunnen lenen van iemand, maar ik ben ondertussen al achter een aantal aangegaan want ik wil deze lens er persé bij hebben. Ik ben hoteldebotel verliefd geworden op dat ding Ik ben verkocht, d'r komt hier binnenkort dus eentje, hoe dan ook
Comment