Hallo,
Voor m'n nieuwe EF100-400 L lens zoek ik een polarisatiefilter. Ik gebruik de lens vnl voor vliegtuigen te trekken dus denk ik dat deze filter onmisbaar zal worden omwille van de blauwe luchten.
Nu heb ik is gekeken op de website van Foto Konijnenberg naar hun gamma van B&W filters. Waarom dit merk? Ik heb er al veel goeds over gehoord. Net zoals Hoya, maar dat hebben ze uit hun assortiment gehaald.
Ik weet zeer weinig af van zulke filters dus vraag ik me af, wat het verschil is tussen volgende filters. Alle diameter 77mm uiteraard.
B&W Top. Pola. Lin. MRC 77mm €69
B&W Cir. Pola. 77mm €110
B&W Slim Cir. Pola. 77mm €126
B&W Cir. Pola. MRC 77mm €134
B&W Slim cir. Pola MRC 77mm €142
Is het zo dat de duurste de beste is?
Wat wil MRC zeggen?
Waarom dit grote prijsverschil?
Wat zou jij kopen?
Alvast hartelijk bedankt!
Voor m'n nieuwe EF100-400 L lens zoek ik een polarisatiefilter. Ik gebruik de lens vnl voor vliegtuigen te trekken dus denk ik dat deze filter onmisbaar zal worden omwille van de blauwe luchten.
Nu heb ik is gekeken op de website van Foto Konijnenberg naar hun gamma van B&W filters. Waarom dit merk? Ik heb er al veel goeds over gehoord. Net zoals Hoya, maar dat hebben ze uit hun assortiment gehaald.
Ik weet zeer weinig af van zulke filters dus vraag ik me af, wat het verschil is tussen volgende filters. Alle diameter 77mm uiteraard.
B&W Top. Pola. Lin. MRC 77mm €69
B&W Cir. Pola. 77mm €110
B&W Slim Cir. Pola. 77mm €126
B&W Cir. Pola. MRC 77mm €134
B&W Slim cir. Pola MRC 77mm €142
Is het zo dat de duurste de beste is?
Wat wil MRC zeggen?
Waarom dit grote prijsverschil?
Wat zou jij kopen?
Alvast hartelijk bedankt!
Comment