Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

EF 100-400mm 4,5-5,6 L IS USM PROBLEMEN ???? update andere lenskeuze !!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: EF 100-400mm 4,5-5,6 L IS USM PROBLEMEN ????

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele
    Ongeveer 400€ maar dit werden gedekt door mijn verzekering. Mijn grootste probleem was dat de lens de éérste keer met een kapotte IS unit terugkwam en de 2de keer zo soft als iets op 400mm en de 3de keer soft op 100mm.
    Even iets anders: die verzekering bij welke maatschappij heb je die? Kostprijs en wat dekt die zoal. Ben daar ook naar op zoek. Dank U Linda

Comment

Re: EF 100-400mm 4,5-5,6 L IS USM PROBLEMEN ???? update andere lenskeuze !!

Echt leuk om dit te lezen allemaal! Zeker als je weet dat ik vorige week deze lens besteld heb (ra ra bij wie?). Hopelijk heb ik er meer geluk mee.

Comment

Re: EF 100-400mm 4,5-5,6 L IS USM PROBLEMEN ????

Oorspronkelijk geplaatst door linda16093
        Even iets anders: die verzekering bij welke maatschappij heb je die? Kostprijs en wat dekt die zoal. Ben daar ook naar op zoek. Dank U Linda
        Zie hier : http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=68718

Comment

Re: EF 100-400mm 4,5-5,6 L IS USM PROBLEMEN ???? update andere lenskeuze !!

Oorspronkelijk geplaatst door Night666Watcher
          Iemand al problemen gehad met die lens ?
          Ik was vandaag bij een canon verkoper en die zei dat er al 3 klanten terug waren binnengekomen waarvan het schuifmechanisme defect zou zijn , iets afgebroken vanbinnen ? iemand hier al iets van gehoord en/of meegemaakt ?? Lijkt me sterk ...
          Die lens heb ik nu een jaar en tot hiertoe alleen maar plezier mee beleefd.

'k Ben toch mijn buren nog eens gaan bezoeken,als ik dan toch veel moet fietsen en wandelen. :eek: Met mijn EF 100-400mm L IS gaan fietsen is wat moeilijker,dus ben ik maar gaan wandelen deze morgen. En ik had geluk....er was een Koala wakker,maar het duurde niet lang of mijn model sliep. :clown: :D :D Lens EF

Nog een reeksje uit Planckendael,het laatste......voorlopig. :D Lens EF 100-400mm L IS op 340mm - 1/125sec - f/6,3 - Iso 200 Mijn eerste vliegende vogel en geen ooievaar maar een reiger,spijtig stond mijn sluitersnelheid nog niet hoog genoeg. De reiger zijn turbo sloeg juist op.( bewegende vleugels )

mvg FrançoisVM
          Canon 7D

Comment

Working...
          X