Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Keuze in tele lens.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Keuze in tele lens.

    Yep,ik heb al in de search gezocht maar vond niets over de IS lens,vandaar mijn vraag.

    Met het Congégeld in het vooruitzicht had ik me een tele willen aanschaffen,keuze viel op dees twee,misschien nog een suggestie voor een ander rond de zelfde prijsklasse.

    Canon 70-200/4,0 EF L USM aan 679euro -100 cashback=579 euro.

    Of den deze.

    Canon 75-300/4-5,6 EF USM IS aan 469 euro.

    Alvast bedankt.

    ps.ik heb een Canon 300D.

    Mvg.
    Canon|Canon 70/200f:2.8 ISL|50mmf:1.8|580EX Flitske.
    Mijn website.

  • #2
    Re: Keuze in tele lens.

    Ik zou voor de Canon 70-200 gaan, persoonlijk liefst in f2.8 maar indien het buget belangrijk is dan maar in F4. Beide zijn super lenzen, de 2.8 heeft wat extra door zijn lichtsterkte en bij gebruik van een converter 1.4 heb je een 280mm aan F4, bij de andere lens is dat aan F5.6. Dit verschil kan het verschil worden van een beeld te maken of een beeld te missen. Wat de waarde daar van kan zijn kan niemand zeggen. In ieder geval L optiek geniet de voorkeur.

    MVG, Jeff
    Last edited by Digipics357; 3 april 2005, 10:49.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: Keuze in tele lens.

      Niet twijfelen: 70-200 f/4.0 L ! ! !
      Haarscherpe lens + ultra draagbaar.

      Wel geen IS, dat heb je alleen bij de 2.8, maar die is véél zwaarder + ook veel duurder.
      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

      Comment


      • #4
        Re: Keuze in tele lens.

        zijn alletwee top-lenzen!
        als je ze wil gebruiken voor sport,auto's,motors ed,zou m'n voorkeur uitgaan naar de 2de eventueel met converter!omdat je op circuis zo al niet te kortbij geraakt!
        is dit niet het geval,ben je zeker meer dan prima gesteld met de 1ste!
        in ieder geval succes met de aankoop en veel plezier ermee!(zal geen prob. zijn denk ik!)
        grts; M

        Comment


        • #5
          Re: Keuze in tele lens.

          Niet twijfelen de 70-200, haarscherp !!!!!!

          Yvan
          Canon 10D(BG-ED3) - Nikon3100 - Canon 50 1,8II - Canon 70-200 F4LUSM - Sigma 15-30 - Sigma 50-500 -Tamron 28-75 (2,8XR-DI) - Manfrotto - Kingston - Sandisk - Kenko

          Comment


          • #6
            Re: Keuze in tele lens.

            Voor de 70 - 200 F4 heeft Corne momenteel de beste prijs (605 EUR) dat ik al gezien heb. En met de 100 EUR Cashback wordt dit een 505 EUR.

            Comment


            • #7
              Re: Keuze in tele lens.

              Oorspronkelijk geplaatst door Morpheus
              Voor de 70 - 200 F4 heeft Corne momenteel de beste prijs (605 EUR) dat ik al gezien heb. En met de 100 EUR Cashback wordt dit een 505 EUR.

              http://www.cornevaniperen.nl/proddet...can042&cat=113

              Heeft die corne ook cash back dan,omdat ik er niets van terugvind op zijn site.

              Is dat ook die meneer die je lens aan huis levert.

              Mvg.
              Canon|Canon 70/200f:2.8 ISL|50mmf:1.8|580EX Flitske.
              Mijn website.

              Comment


              • #8
                Re: Keuze in tele lens.

                Oorspronkelijk geplaatst door Rumocool
                Is dat ook die meneer die je lens aan huis levert.
                Inderdaad, maar verzending is pas gratis vanaf een aankoop van 750 euro (vroeger 500 euro), en persoonlijk thuis komen afgeven kost nog eens 25 euro extra.

                Lees alles nog eens na in de leveringsvoorwaarden oh ja ... deze persoon "denkt" dat een FAQ meer rechtswaarde heeft dan de leveringsvoorwaarden.

                Groeten,

                Christof
                Christof Laeremans

                Comment


                • #9
                  Re: Keuze in tele lens.

                  de 70-200 , maar de cashback is toch alleen maar geldig als je een 350D of 20D onlangs hebt gekocht ?
                  http://www.dullaert.net

                  Comment


                  • #10
                    Re: Keuze in tele lens.

                    Oorspronkelijk geplaatst door dzjee
                    de 70-200 , maar de cashback is toch alleen maar geldig als je een 350D of 20D onlangs hebt gekocht ?

                    Ow,das jammer dan,bij topfoto staat er de prijs +de cashback die je krijgt,maar er staat niets over 350D of 20D.

                    Mvg.
                    Canon|Canon 70/200f:2.8 ISL|50mmf:1.8|580EX Flitske.
                    Mijn website.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Keuze in tele lens.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Rumocool
                      Ow,das jammer dan,bij topfoto staat er de prijs +de cashback die je krijgt,maar er staat niets over 350D of 20D.

                      Mvg.
                      Je moet toch een beetje verderlezen... doe anders een search hier op het forum... (http://www.canonextrapromotion.com/)
                      -=- Light is the key...

                      Comment

                      Working...
                      X