Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuw glasservies

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nieuw glasservies

    komt dat tegen...

    naar de mediamarkt naar dvd's gaan kijken en terugkomen met een Sigma 18-125 F3.5/5.6

    khad al een tijdje goesting op wat meer groothoek, en dan toch uiteindelijk maar de stap gezet om mijn bankkaart boven te halen.

    langs de ene kant wel blij dat ik ze nu eindelijk 'durven' kopen heb, langs de andere kant toch wat pijn in het hart (qua saldo op mijn bankrekening dan...)

    You know the feeling vast en zeker?

    EDIT: wooops ff vergeten signature aan te passen

  • #2
    Re: nieuw glasservies

    Vorige week pas een nieuwe GSM gekocht...ik ben er blij mee maar het doet idd ook tegelijk een beetje pijn...aan het hartje en de bankrekening. Het was nochthans een noodzakelijke aankoop want mijn vorige GSM was tot op de draad versleten...

    Ik heb het altijd trouwens dat als ik iets gekocht heb wat, laten we zeggen, duurder is dan het dagelijks brood, dat ik dan toch altijd achteraf een beetje een wrang gevoel heb. Ook al heb ik dan eerst ongelooflijk uitgekeken wat en waar ik zou kopen en of ik wel zou kopen en wat ik precies nodig heb en waar dat het goedkoopst is en...

    Ach Yowan, we zullen heus wel niet de enige zijn...

    Comment


    • #3
      Re: nieuw glasservies

      Ik ken dat ... geniet toch maar van je nieuw speelgoed!

      Ik was van plan om een nu eindelijk eens geld aan een iPod Photo te geven ...
      Deze morgen één oor van mijn bril gesneuveld, de optieker heeft hem in plaats van hem te herstellen nog wat verder naar de knoppen geholpen. Dus het is een andere bril geworden (maar niet bij dezelfde optieker! ).
      Weg iPod Photo en weg de bril die ik nog altijd zeer mooi vond.

      Comment


      • #4
        Re: nieuw glasservies

        Heb die lens onmiddellijk besteld na mijn aankoop van mijn D70. Altijd graag mee gewerkt en een ideale allround lens voor de vakantie kiekjes. Succes !

        Groeten,

        Nat
        natwork.be

        Comment


        • #5
          Re: nieuw glasservies

          Ik ben hem ook deze morgen gaan halen bij Otto.
          Nu nog wachten op de eerste testshots
          Fuji X-Pro2 / Fuji X-H1 / XF 18-135 / Samyang 12 / XF 16 / XF 23 / XF 27 / XF 35 / XF 56/ XF 90 / XF 50-140

          Comment


          • #6
            Re: nieuw glasservies

            Geld, geld, geld.

            Sinds enkele jaar heb ik me beperkt door een maandelijks bedrag te voorzien om aan mijn hobby's te besteden, dit om alles een beetje binnen de perken te houden.
            Ik was aan het sparen voor een Canon 135L f2 maar toen ik er bijna was heeft de videokaart van mijn laptop het begeven. Door dit voorval de 135mm plannen weer even moeten opbergen tot dat er in het begin van deze week eentje in de koopjeshoek stond. Nu was de vraagprijs precies het bedrag dat ik nog in kas had, dus onmiddelijk gereageerd.
            Twee dagen rond gelopen of ik nu al dan niet een goede beslissing had genomen. Vervolgens dan toch maar naar J@n afgereizd en mijn zuur verdiende euro's op tafel gelegd, maar ik moet zeggen dat ik er nu zeker geen spijt van heb en apentrots ben op mijn "als nieuw uitziende" speeltje.

            Tja, geld uitgeven is niet altijd even leuk en het doet altijd wel wat zeer als ge uw bankrekening ziet zakken, maar zo een nieuw lenske of camera vast houden doet U toch ook altijd weer goed, ....niet dan?

            Proficiat en veel plezier met je aanwinst yowan-kenobi.

            Groeten Geert
            BD0316BE
            Canon

            Comment


            • #7
              Re: nieuw glasservies

              Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi
              komt dat tegen...

              naar de mediamarkt naar dvd's gaan kijken en terugkomen met een Sigma 18-125 F3.5/5.6

              khad al een tijdje goesting op wat meer groothoek, en dan toch uiteindelijk maar de stap gezet om mijn bankkaart boven te halen.

              langs de ene kant wel blij dat ik ze nu eindelijk 'durven' kopen heb, langs de andere kant toch wat pijn in het hart (qua saldo op mijn bankrekening dan...)

              You know the feeling vast en zeker?

              EDIT: wooops ff vergeten signature aan te passen

              De beste manier is kijken en testen in de Mediamarkt, prijs noteren dan op de aanwezige pc de BD site oproepen dan op de links drukken, even in de kolom E-shops de prijzen vergelijken die daar laten zien en dan als ze met de prijs meegaan dan pas kopen. En anders daar niets kopen en gewoon bij u om de hoek bestellen.
              Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

              Comment


              • #8
                Re: nieuw glasservies

                Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi

                You know the feeling vast en zeker?

                EDIT: wooops ff vergeten signature aan te passen
                ik wou dat ik da gevoel wat meer zou kennen.

                ik heb nie echt problemen me geld op doen. en vooral het sparen en het er naar uitkijken vind ik geweldig.

                heb nu 3 maand gespaard voor de 28-70 en die ga ik in maart kopen.
                en ik heb nu al het volgensde spaar project klaar (70-200). zelfs het daarop volgende is al klaar(12-24).

                Comment


                • #9
                  Re: nieuw glasservies

                  De beste manier is kijken en testen in de Mediamarkt, prijs noteren dan op de aanwezige pc de BD site oproepen dan op de links drukken, even in de kolom E-shops de prijzen vergelijken die daar laten zien en dan als ze met de prijs meegaan dan pas kopen. En anders daar niets kopen en gewoon bij u om de hoek bestellen.
                  Tuurlijk...dan kunnen handelaars (of aasgieren) zoals jij ook nog een centje meepikken.
                  Ik dacht trouwens dat publiciteit voor eigen winkel in posting verboden was op BD, maar een signature is blijkbaar geen probleem...
                  Jammer om deze evolutie te moeten vaststellen. Bye bye objectiviteit.

                  En voor de nieuwelingen, een beetje interessante lectuur : http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=28563
                  Last edited by Cyrox; 25 februari 2005, 20:00.
                  Mark (300D)

                  Comment


                  • #10
                    Re: nieuw glasservies

                    Tuurlijk...dan kunnen handelaars (of aasgieren) zoals jij ....
                    Cyrox,
                    ik zie niets in de posting van Otto wat jouw reactie kan rechtvaardigen ten opzichte van hem of van andere handelaren.

                    mvgr
                    Jo(han)
                    Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

                    Comment

                    Working...
                    X