Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Re: Groothoeklens Tamron 10-24mm F3.5-4.5 voor Nikon
Ik heb er geen ervaring mee, maar hier vind je een review van de recentste versie van de Tamron 10-24: https://www.the-digital-picture.com/...-HLD-Lens.aspx
Het is een test op een Canon camerabody, maar de optische kwaliteiten zullen wel in grote mate overeenkomen op andere camera's.
De nieuwere of de oudere, een wereld van verschil nl
De hld (dacht ik) is de nieuwe en heeft een vriend van mij, echt goei lens, heb eens wa testbeelden gemaakt en deze waren echt in orde
Maar topfoto's zonder nabewerking in groothoekland..... think again, tenzij de standaard niet hoog ligt uitt, maar dan maakt de lens ook niet zoveel uit nietwaar ;-)
de tamron ken ik niet, zelf heb ik de 11-20 / 2.8 van tokina op de D7500 en deze voldoet beter dan verwacht wat vervorming en chromatische aberratie betreft. deze lens heeft 2.8 in het volle bereik.
Comment