Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nikon 14-30 f4.0 S voor Z modellen getest. De flauwste test ooit online gezet.
Nikon 14-30 f4.0 S voor Z modellen getest. De flauwste test ooit online gezet.
Petapixel... Wie test nu verdikke een objectief op iso 6400 met belichtingstijden van 20 sec.
(Hemelfoto tweede tester, en dat noemt zichzelf een pro....)
Nikon's newly announced NIKKOR Z 14-30mm f/4 S, the first ultra-wide-angle Z Series lens, hasn't been covered by reviewers yet, but we've got our hands on
Petapixel... Wie test nu verdikke een objectief op iso 6400 met belichtingstijden van 20 sec.
(Hemelfoto tweede tester, en dat noemt zichzelf een pro....)
Toch niks van aantrekken zeker De 14-30/4S is een fenomenaal objectief en wordt sowieso mijn volgende aankoop. Ik wacht nog op de resultaten met de toekomstige 50/1.2S om dan te kiezen tussen dat exemplaar of de 50/1.8S
Als je geld met fotografie verdient, is dat gewoon terecht.
20 sec. belichtingstijd zonder volgsysteem van een sterrenhemel krijg je met geen enkele combinatie goed.
En is zeker geen referentie voor een “lenstest” hjansen.
Toch niks van aantrekken zeker De 14-30/4S is een fenomenaal objectief en wordt sowieso mijn volgende aankoop. Ik wacht nog op de resultaten met de toekomstige 50/1.2S om dan te kiezen tussen dat exemplaar of de 50/1.8S
Ik heb gekozen voor de 50/1.8S en de CV40/1.2 met M vatting ;-)
I am Italian. Please pardon my Dutch :-)
Some of my photos at www.pessolano.net
Comment