Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gebruik van oude Fujinon lens 55mm op Nikon 7500

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Gebruik van oude Fujinon lens 55mm op Nikon 7500

Oorspronkelijk geplaatst door olikade Bekijk bericht
    Dank Red Falcon. Het is inderdaad experimenteel. Normaal is de nikkor 18-200mm met de 7500 kwalitatief dik in orde. Mijn heimwee naar Fujinon lenzen die 50 jaar geleden dan al goed waren.
    Inderdaad, Fujifilm is top kwaliteit ik heb verschillende XF lenzen en die zijn stuk voor stuk heel goed.
    Informeer je eens bij Fotodiox hoeveel het zou kosten om op te sturen en dan moet je nog invoerrechten bij rekenen.
    Over de prijs die Fotodiox opgeeft zou je nog kunnen onderhandelen wellicht?
    Maar als uw drang naar die oude fuji X niet te temperen is zou ik het toch eens proberen met een adapter op uw D7500, je gaat er daarom geen boterham minder voor moeten laten.

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Oudere lenzen werken met een adapter perfect op een systeemcamera, ook op Canon DSLR zijn andere DSLRs objectieven met adapter goed bruikbaar. Een Fuji 55mm zou je op een Sony A7 moeten zetten...
      Sony en Olympus
      Fotoseries

Comment

Dank aan alle inzenders

Comment

Working...
        X