Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hallo ,bij het monteren van mijn teleconverter op mijn D 7000 en met de lens 28/200mmD Asferical IF, krijg ik zwarte beelden als resultaat.
Kan iemend me helpen aub .
Hallo ,bij het monteren van mijn teleconverter op mijn D 7000 en met de lens 28/200mmD Asferical IF, krijg ik zwarte beelden als resultaat.
Kan iemend me helpen aub .
dirk.
Die TC een zover ik me heriiner een manuele TC. Het lijkt me alsof het diafragma dicht zit van je lens.
Zie je iets door de zoeker ?
hallo
ja ik zie door de zoeker en kan manueel scherpstellen, dan druk ik af en de foto is zwart, dus veel te donker beeld, door de zoeker zie ik wel een goed beeld.
hallo
ja ik zie door de zoeker en kan manueel scherpstellen, dan druk ik af en de foto is zwart, dus veel te donker beeld, door de zoeker zie ik wel een goed beeld.
Dat betekent dat het diafragma dicht gaat als je de foto neemt. IK vermoed dat je lens op de 'lock' op f22 staat. Daar het een AI convertor is moet je het diafragma manueel instellen op de lens
Je wilt het misschien niet graag horen, maar hoogstwaarschijnlijk is de lens totaal niet geschikt voor een extender. En al helemaal niet met een 2x extender. Alleen de 70-200 f2.8 VR II en duurdere/recentere zoomlenzen en tele prime lenzen zou je goed kunnen gebruiken met deze extender. Dit is trouwens bij elk merk zo.
Waar een wil is, is een weg
---------------------------------
Comment